تحریم ها با کوشش صادرکنندگان و تولیدکنندگان بی اثر شد

به گزارش وبلاگ فیسبوکی ها، رئیس اتاق قزوین با اشاره به اینکه در سالهای اخیر، با کوشش صادرکنندگان و تولیدکنندگان، تحریم ها بی اثر شد، گفت: در دولت نیز کارهای خوبی اجرا شده که نوید روزهای خوبی را می دهد و امیدواریم با کوشش همه تولیدکنندگان به اهداف ترسیم شده دست یابیم.

تحریم ها با کوشش صادرکنندگان و تولیدکنندگان بی اثر شد

مهدی بخشنده در مراسم تجلیل از صادرنمایندگان نمونه استان قزوین اضافه نمود: در گمرک کالاهای زیادی دپو شده بود که با یک پیگیری استاندارقزوین موضوع حل شد و این سرعت عمل امیدوار نماینده است تا در سایر بخش ها نیز شاهد تسهیل گری باشیم.

بخشنده اضافه نمود: در کشاورزی شاهد رویکرد جدیدی هستیم و در بخش صنعت کارهای خوبی شده و نوید بخش روزهای خوبی است و از صادر نمایندگان انتظار داریم یاری نمایند تا کارها شتاب گیرد.

این فعال مالی گفت: جلسه ای با فعالان حوزه فراوری که حداقل 400 شغل ایجاد نموده اند تشکیل شد که نشان داد ظرفیت خوبی وجود دارد که می تواند به توسعه صادرات هم یاری کند.

بخشنده توضیح داد: در حالی که شما کارآفرینان می توانستید این سرمایه را وارد معاملات مسکن و ارز و سایر واسطه گری نموده و تا 50 برابر سود کنید با احساس مسئولیت اجتماعی جهت پر خطر و ریسک فراوری را پذیرفتید تا به اقتصاد یاری کنید و این کار بسیار ارزشمند و قابل تقدیر است.

در این نشست از 25 تن از صادرنمایندگان استان و یک صادرنماینده نمونه ملی تجلیل شد.

منبع: اتاق بازرگانی ایران

به "تحریم ها با کوشش صادرکنندگان و تولیدکنندگان بی اثر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تحریم ها با کوشش صادرکنندگان و تولیدکنندگان بی اثر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید