اخبار اقتصادی

آن روز که روح از بدن جو جدا شد

روح از محصولات شرکت والت دیزنی است که در سال 2020، به عنوان برترین فیلم انیمیشن در مراسم اسکار و گلدن گلوب انتخاب شد. موضوع محوری این انیمیشن، لذت بردن از زندگی است.

18 تیر 1402

هنر انیمیشن ایران دچار کمبود پژوهش و تألیف باکیفیت است

رضا بهمنی مدرس انیمیشن در گفت وگو با خبرنگاران ؛ در پاسخ به این سوال که چرا کتاب مرجعی در حوزه تصویرگری و انیمیشن نداریم گفت: انیمیشن یکی از معدود حوزه های هنر است که برای معرفی هویت ایرانی به عرصه های جهانی به شدت پیروز بوده است اما متأسفانه در این حوزه...

26 خرداد 1402

این رژیم غذایی خاص سلول های سرطانی را نابود می نماید!

سیستئین در غلات کامل، گوشت گاو، تخم مرغ و مرغ و طیور، فراوان است. در حالی که غذا های سرشار از متیونین شامل آجیل، ماهی و بعلاوه گوشت گاو، تخم مرغ و ماکیان است.

20 فروردین 1402

اعلام جزییات تازه درباره طرح کالابرگ الکترونیک، قیمت اقلام خوراکی را ببینید

خانوارهایی که یارانه دریافت می نمایند، می توانند برای مشاهده اندازه اعتبار و اقلام کالایی مصوب با تلفن همراه سرپرست خانوار، کد دستوری #28 788 را شماره گیری نمایند و یا مراجعه به درگاه اینترنتی shoma.sfara.ir از اندازه اعتبار خود آگاه شوند.

4 بهمن 1401

برترین مقاصد گردشگری !!

جزیره کیش امروزه با پیشرفت های چشمگیری و تاثیر گذاری که با فکر و درایت مسئولین اجرا شده تا به امروز به عنوان پیروز ترین شهر گردشگری ایران از نظر جذب گردشگر داخلی و خارجی محسوب می شود. لازم به ذکر است که افراد سر شناس و ثروتمند نیز با ساخت هتل های لوکس و...

17 دی 1401

هند برای رقابت در بازار دیجیتال قانون وضع می نماید

به گزارش خبرنگاران به نقل از رویترز، دولت نارندا مودی نخست وزیر هند رابطه چندان خوبی با بسیاری از شرکت های فناور ندارد و قوانین سختگیرانه ای بر شرکت هایی مانند فیس بوک، یوتیوب و توئیتر وضع نموده است.

12 دی 1401

انسان در آستانه مهیج ترین سفر تاریخ؛ سفر در زمان ممکن شد؟

اما در دنیای واقعی و با وجود تلاش های بیشمار در طول تاریخ، متأسفانه پدیده سفر در زمان هنوز نتوانسته است از قلمرو داستان های علمی تخیلی خارج شود.

25 آذر 1401

افزایش قیمت 5 قلم داروی مهم با مجوز وزارت بهداشت

سازمان غذا و دارو با پیشنهاد شرکت های تولیدکننده دارو مبنی بر افزایش قیمت 5 قلم دارو موافقت کرد.

21 آذر 1401

پیگیری اصلاح قانون مالیات در منطقه ها آزاد

پیگیری اصلاح قانون مالیات در منطقه ها آزادبه گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز کیش، حجت الله عبدالملکی گفت: منطقه ها آزاد کشور در سال های گذشته کارکرد های مثبت و منفی متفاوتی داشته اند و بعضی از اشکالات موجود در منطقه ها آزاد کشور باید رفع گردد.

16 آذر 1401

عکس ، معایب پژو 206 صندوقدار ایران خودرو از نگاه یک نشریه روسی !

دیجیاتو نوشت: به تازگی یکی از نشریات روسی، به سراغ پژو 206 SD رفته و مزایا و معایب این سدان دو رگه را برای هموطنان خود برشمرده است.

1 آذر 1401

سازمان ملل: 50 کشور فقیر دنیا در آستانه ورشکستگی هستند

سازمان ملل هشدار داد بیش از 50 کشور از فقیرترین کشور های در حال توسعه به علت ناتوانی در پرداخت بدهی های خود در آستانه ورشکستگی قرار دارند.

20 آبان 1401

مرغ و تخم مرغ مقرون به صرفه شد؟ ، آخرین قیمت مرغ و تخم مرغ در بازار

بر اساس مشاهدات میدانی قیمت مرغ به زیر و تخم مرغ به بالای نرخ مصوب آمد به طوری که کف هر کیلوگرم مرغ 59 هزار و 500 تومان و هر شانه تخم مرغ 82 هزار تومان به فروش می رسد.

19 آبان 1401

همه استادیوم های جام جهانی 2022 قطر

کمتر از یک ماه دیگر تا شروع جام جهانی 2022 به جای مانده است، جام جهانی ای که برای اولین بار در خاور میانه و در کشور قطر برگزار می شود. در کل، کشور قطر هشت استادیوم را برای برگزاری مسابقات فوتبال جام جهانی 2022 مهیا کرده است که در ادامه به معرفی همه آن ها می پردازیم....

13 آبان 1401

تغییرات مدیریتی نو در وزارت کشور ، احکام 3گانه وزیر کشور

وزیر کشور در احکام جداگانه ای، معاونان توسعه مدیریت و منابع، هماهنگی امور استان ها، عمران، توسعه امور شهری و روستایی و همچنین رئیس سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور را منصوب کرد.

12 آبان 1401

حالت روگ لایک هیتمن 3 معرفی گردید؛ تریلر آن را دیدن کنید

استودیوی IO Interactive به تازگی با تریلری از حالت روگ لایک بازی هیتمن 3 با عنوان Freelancer رونمایی نموده است.

8 آبان 1401

چگونه عمر باتری گوشی آیفون را بالا ببریم؟

نگه داشتن آیفون در حالت کم مصرف می تواند شارژ باتری شما را تا دو روز ذخیره نگه دارد.

6 آبان 1401

سرمایه گذاری 200میلیاردتومانی در 5 پایانه مرزی آذربایجان غربی

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از سرمایه گذاری 200 میلیارد تومانی برای توسعه و ارتقای زیرساخت های 5 پایانه مرزی استان اطلاع داد.

2 آبان 1401

سالانه بیش از 3 هزار تُن عسل مرغوب در لرستان فراوری می گردد

معاون هماهنگی امور مالی استانداری لرستان گفت:در لرستان سالانه بیش از 3 هزار تُن عسل مرغوب فراوری می گردد.

18 مهر 1401

اتصال 59 روستای فارس به شبکه ملی اطلاعات

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات فارس از احداث و ارتقای 35 سایت روستایی تازه و اتصال 59 روستای دیگر استان به شبکه ملی اطلاعات و اینترنت پرسرعت با اعتبار 450 میلیارد ریال در شش ماهه سال جاری اطلاع داد.

17 مهر 1401

فوری ، آمریکا به این بهانه وزیر ارتباطات را تحریم کرد !

فیلترینگ بهانه ای شد تا ساعتی قبل نام عیسی زارع پور در لیست تازه تحریم های اعمال شده از سوی وزارت خزانه داری آمریکا علیه ایران قرار بگیرد.

15 مهر 1401
تعداد: (345)