تعامل با رسانه ها باید سرلوحه کار روابط عمومی ها باشد

به گزارش وبلاگ فیسبوکی ها، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: هنر روابط عمومی ارتباط دوسویه و تعامل حسنه با رسانه ها باید باشد.

تعامل با رسانه ها باید سرلوحه کار روابط عمومی ها باشد

نادر تقی زاده گفت: رسانه ها بعنوان نماینده افکار عمومی و پل ارتباطی بین مردم و مسئولان تلقی می شوند و هنر روابط عمومی ها برای نیل به اهداف ترسیم شده ارتباط و تعامل سازنده با رسانه ها باید باشد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل فعالیت در رسانه را کار جهادی دانست و گفت: صاحبان رسانه ها با نازلترین حقوق و دستمزد و بدون توقع شبانه روزی در راستای توسعه و تعالی جامعه کوشش و در حقیقت کار جهادی می نمایند.

تقی زاده رسانه ها را بازوی یاریی و فکری روابط عمومی ها قلمداد کرد و گفت: در کنار انعکاس فعالیت ها و عملکرد مسئولان، رسانه ها مطالبه گر بوده و پیگیر مسائل و مطالبات مردم از مسئولان باشند و با نقدها بجا و درست و پیشنهادات سازنده یاری حال آنان باشند.

او جایگاه روابط عمومی ها در ادارات و نهاد ها را مهم و حساس دانست و گفت: روابط عمومی ها با برقراری ارتباط اصولی و منطقی با مخاطبان نقش موثری در تبیین عملکرد اداره متبوعه دارند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی اردبیل خواست با بهره گیری از تجارب و تخصص نیرو ها با تقویت ارتباط درون سازمانی و برون سازمانی ضمن ایجاد اعتماد برای مخاطبین هدف، در توسعه و پیشرفت اهداف سازمان موثر واقع شوند.

وبلاگ فیسبوکی ها اردبیل اردبیل

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "تعامل با رسانه ها باید سرلوحه کار روابط عمومی ها باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعامل با رسانه ها باید سرلوحه کار روابط عمومی ها باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید