جعفر گودرزی: همفکری و هم اندیشی منجر به افزایش خلاقیت در برپایی جشنواره فیلم فجر می گردد

به گزارش وبلاگ فیسبوکی ها، تهران (پانا) - رئیس انجمن صنفی منتقدان و نویسندگان آثار سینمایی ایران می گوید برگزاری جلسه مشورتی و هم اندیشی بدون تردید حرکتی مثبت و ارزنده است که می تواند ضمن آسیب شناسی برگزاری دوره های گذشته، جهت برگزاری کیفی دوره چهلم جشنواره نقشی ارزنده را ایفا نماید.

جعفر گودرزی: همفکری و هم اندیشی منجر به افزایش خلاقیت در برپایی جشنواره فیلم فجر می گردد

به گزارش مرکز اطلاع رسانی روابط عمومی جشنواره فیلم فجر، جعفر گودرزی درباره برپایی جلسه مشورتی و هم اندیشی روابط عمومی جشنواره پیش از شروع جشنواره چهلم گفت: پس از سی و نه دوره برگزاری جشنواره فیلم فجر، واقعا وقت آن رسیده که از آزمون و خطا دوری کنیم و به یک ثبات و بلوغ برسیم. برگزاری جلسه مشورتی و هم اندیشی روابط عمومی جشنواره چهلم، بدون تردید حرکتی مثبت و ارزنده است که می تواند ضمن آسیب شناسی برگزاری دوره های گذشته، جهت برگزاری کیفی دوره چهلم جشنواره نقشی ارزنده را ایفا نماید.

گودرزی با اشاره به اینکه همفکری و هم اندیشی بدون شک منجر به افزایش خلاقیت می گردد، شرح داد: با آنالیز نقاط ضعف و قوت دوره های گذشته جهت اجرایی کردن ایده های نو و توسعه و بهبود ایده ها و طرح های تازه، می توان در دوره چهلم جشنواره گام های ارزشمندی برداشت.

این منتقد و روزنامه نگار قدیمی درپایان اضافه کرد: مسئولان برگزاری جشنواره فیلم فجر به درستی به این موضوع توجه داشته اند که مشورت و هم اندیشی به آشکار شدن زوایای پنهان برای تصمیم گیری و اجرای هر چه بهتر جشنواره در دوره تازه یاری شایان توجهی می نماید و امیدوارم برآیند این جلسات به برگزاری هر چه بهتر و باشکوه تر و کم نقص تر این دوره مهم از جشنواره فیلم فجر منجر گردد.

چهلمین جشنواره فیلم فجر در دو بخش فرهنگی و رقابتی به دبیری مسعود نقاش زاده از 12 تا 22 بهمن 1400 برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری پانا

به "جعفر گودرزی: همفکری و هم اندیشی منجر به افزایش خلاقیت در برپایی جشنواره فیلم فجر می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جعفر گودرزی: همفکری و هم اندیشی منجر به افزایش خلاقیت در برپایی جشنواره فیلم فجر می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید