خبرنگاران دمای هوا در استان مرکزی تا 6 درجه سانتیگراد سردتر می گردد

به گزارش وبلاگ فیسبوکی ها، اراک - خبرنگاران - مسئول پیش بینی اداره کل هواشناسی استان مرکزی گفت: دمای هوا در نقاط مختلف این استان تا 24 ساعت آینده 6 درجه سانتیگراد سردتر می گردد.

خبرنگاران دمای هوا در استان مرکزی تا 6 درجه سانتیگراد سردتر می گردد

رضا مرادی عصر چهارشنبه در گفت و گو با وبلاگ فیسبوکی ها اضافه نمود: به دلیل عبور یک مرکز کم ارتفاع لایه های میانی جو امروز (چهارشنبه) در بعضی از نقاط استان مرکزی به ویژه نیمه شمالی استان رگبار و رعدوبرق و افزایش سرعت وزش باد پیش بینی شده است.

وی اعلام کرد: وقوع گردوخاک در مناطق مستعد استان به دلیل وزش باد نسبتا شدید در بعضی از نقاط در عصر امروز (چهارشنبه)دور از انتظار نیست.

مسئول پیش بینی اداره کل هواشناسی استان مرکزی ادامه داد: در روزهای پنحشنبه و آدینه جو پایداری در استان پیش بینی شده اما از روز شنبه تا دوشنبه با افزایش ناپایداری ها در ساعات بعدازظهر تا اوایل شب در مناطقی از استان بیشتر در نیمه شمال استان مرکزی احتمال رگبار و رعدوبرق وجود دارد.

مرادی گفت: ساوه با بیشینه دمای 32 و 9 دهم درجه سانتیگراد بالای صفر گرمترین و غرق آباد با کمینه دمای 9 وهشت دهم درجه سانتیگراد بالای صفر، خنک ترین شهر استان مرکزی در 24 ساعت گذشته گزارش شده است.

بیش از 173 میلیمتر بارندگی در سال زراعی جاری (اول مهرماه پارسال) تا به امروز در استان مرکزی به ثبت رسیده است.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران دمای هوا در استان مرکزی تا 6 درجه سانتیگراد سردتر می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران دمای هوا در استان مرکزی تا 6 درجه سانتیگراد سردتر می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید