خورشیدی: امیدوارم مرادی به وزنه برداری برگردد و دوره ریاستش را تمام کند

به گزارش وبلاگ فیسبوکی ها، مربی تیم ملی وزنه برداری ابراز امیدواری کرد، علی مرادی به فدراسیون وزنه برداری بازگردد و دوره چهار ساله ریاستش را تمام کند.

خورشیدی: امیدوارم مرادی به وزنه برداری برگردد و دوره ریاستش را تمام کند

اکبر خورشیدی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی وبلاگ فیسبوکی ها، در پاسخ به این سؤال که بلاتکلیفی فدراسیون وزنه برداری چه تأثیری در برنامه های تیم ملی داشته است، گفت: قطعاً بلاتکلیفی خوب نیست، اما به هر صورت ما شانس آوردیم که اکنون در فصل امتحانات بچه ها هستیم و در یکی دو ماه آینده مسابقه مهمی در پیش نداریم.

وی ادامه داد: البته با توجه به در پیش داشتن بازی های کشورهای اسلامی و بعلاوه بازی های آسیایی، برنامه ریزی این بود که اردوهای ما اوایل اسفند آغاز گردد که امیدواریم به زودی تکلیف فدراسیون تعیین گردد و با توجه به اینکه معتقدم علی مرادی خدمات زیادی به وزنه برداری نموده است، او به فدراسیون برگردد و دوره ریاست چهار ساله خود را به سرانجام برساند.

مشاور فنی تیم ملی وزنه برداری بانوان کشورمان درباره شرایط این تیم نیز توضیح داد: به بانوان برنامه می دهیم و طبق آن در شهرهای خود تمرین می نمایند. ضمن اینکه روی کارشان نظارت وجود دارد. البته ما مسابقات جهانی جوانان را در اردیبهشت ماه در پیش داریم و باید هر چه زودتر برای شرکت در این رقابت ها برنامه ریزی گردد.

خورشیدی با تأکید بر اینکه بر تمرینات و عملکرد دختران نظارت کامل وجود دارد، گفت: با توجه به عملکردی که تیم دختران در سال 2021 داشت، امید زیادی به آنها داریم و به همین علت نظارت کامل روی وزنه برداران مان وجود دارد و امیدواریم که با تعیین شدن شرایط فدراسیون، هر چه زودتر بتوانیم استارت تمرینات و اردوها را بزنیم.

وی در سرانجام درباره شرایط پریسا جهانفکریان بعد از عمل جراحی گفت: او تمریناتش را تقریباً آغاز نموده است و انتظار می رود در ماه های آینده به شرایط نرمال برای شرکت در مسابقات برسد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "خورشیدی: امیدوارم مرادی به وزنه برداری برگردد و دوره ریاستش را تمام کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خورشیدی: امیدوارم مرادی به وزنه برداری برگردد و دوره ریاستش را تمام کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید