در تور کیش به بازار پادنا کیش هم سر بزنید

به گزارش وبلاگ فیسبوکی ها، مرکز خرید پادنا یکی از مراکز خرید مبلمان و لوازم خانگی در کیش است. این مرکز خرید با کیفیت ترین و نازل ترین قیمت های مبلمان را به بازدیدکنندگان خود عرضه می نماید.

در تور کیش به بازار پادنا کیش هم سر بزنید

یکی از دلایل سفر می تواند خرید مالی باشد. شهرهای بسیاری در کشور از پاساژها و مراکز خرید خوب بهره می برند؛ شهرهایی که مردم به دلایل مختلف به آن ها سفر می نمایند. یکی از این شهرهای مجذوب کننده و خاص جزیره کیش است. کیش با داشتن مراکز خرید، پاساژهای متعدد، جاذبه های گردشگری کم نظیر، ساحلی بکر و آرام، سرگرمیات آبی خاص و... برترین مقصد سفر برای خرید و سرگرمی در جنوب کشور محسوب می گردد. به همین منظور تورهای بسیاری در سال به جزیره کیش سفر می نمایند؛ از پرطرفدارترین آن ها می توان بهتور نوروزی کیشاشاره نمود. این تورها به طورمعمول قیمت مناسبی نسبت به سایر تورها در طول سال دارند.

معرفی بازار پادنا کیش

مرکز خرید پادنا یکی از مراکز خرید مبلمان و لوازم خانگی در کیش است. این مرکز خرید با کیفیت ترین و نازل ترین قیمت های مبلمان را به بازتماشامایندگان خود عرضه می نماید. مرکز خرید پادنا در سال 1390 احداث شد و با 55 واحد تجاری و 48 واحد اداری در خدمت رسانی به مشتریان خود آماده است. در واحد های تجاری این مرکز خرید می توانید انواع محصولات همانند مبلمان کلاسیک و راحتی، سرویس خواب، تشک، میز تلویزیون، بوفه، تخت و میز را ببنید و خریداری کنید. همه مبل های این مرکز خرید دست ساز بوده و از نجاران بنام و خوش ذوق جزیره تهیه می گردد که کیفیت قابل قبولی داشته باشد. البته گفتنی است که چند غرقه در این مرکز خرید وجود دارد که اجناس خود را از ترکیه تهیه می نمایند و قیمت و گارانتی محصول بالاتری نسبت به تولیدات داخلی دارد.

فضای داخلی مرکز خرید پادنا کیش بسیار شیک و لوکس طراحی شده و در تهویه آن از برترین سیستم های روز جهان استفاده نموده اند. شما می توانید بعد از یک خرید مفصل به رستوران این مجموعه رفته و از غذاهای آن نوش جان کنید تا کمی خستگی از تن شما بیرون رود. این بازار سه دستگاه ATM، پارکنیگ رایگان با ظرفیت بالا، واحدهای اداری و... دارد و مساحت این فروشگاه 13200 مترمربع است. این بازار در خیابان ایران قبل از میدان هرمز واقع شده و همه روزه از ساعت 10 صبح تا 13 ظهر و از ساعت 16 عصر تا 23 شب آماده خدمت رسانی به مشتریانی است. اگر با تور نوروزی کیش می خواهید به جزیره زیبای کیش سفر کنید، حتما از این بازار تماشا فرمایید.

تور نوروزی کیش

جزیره کیش در منطقه ها خشک و گرمسیری ایران واقع شده و به طورکلی اقلیم آب وهوایی گرم و مرطوب دارد. میانگین دمای هوای این جزیره در طول سال حدود 26.6 درجه سانتی گراد بوده و فقط در بعضی از روزهای سال این دما به حداکثر 32 درجه می رسد. گفتنی است که در این منطقه به دلیل تابش عمودی خورشید مقدار تبخیر آب بسیار بالا بوده و به همین دلیل است که هوای کیش خصوصا در فصل تابستان تا حد بسیاری شرجی می گردد.

فصل بهار یکی از برترین فصل های سفر به کیش است؛ در این فصل دمای هوا 25 درجه سانتی گراد می گردد. هوای عالی و معتدل بر جزیره حکم فرما است؛ بومی ها و سرمایه گذاران در این فصل جشنواره های بسیاری در جزیره برگزار می نمایند. کیش در فروردین یکی از پرطرفدارترین مقاصد نوروزی است و این تعطیلات شلوغ ترین روزها در جزیره به شمار می فرایند. اما با فاصله گرفتن از نوروز گرمای هوا بیشتر و بیشتر و از تعداد مسافران کم می گردد.

هتل ها و مراکز خرید تخفیف های ویژه ای را برای جلب مسافر در نظر می گیرند. انتخاب به صرفه ترین محل اقامت تور کیش نوروز به تعداد نفرات مسافران بستگی دارد. درصورتی که دسته جمعی و بیش از چهار نفر سفر می کنید، اقامت شما در سوئیت مالی تر خواهد بود. اگر تنها سفر می کنید، برترین انتخاب شما می تواند هتل های سه ستاره جزیره کیش باشد. برترین راه سفر به کیش با هواپیما است؛ زیرا زمان کمی از شما می گیرد و می توانید ادامه روز خود را در جزیره سپری کنید.

مرکز خرید رویال مال

یکی از برترین مراکز خرید در جزیره کیش مرکز خرید رویال مال است. این بازار پنج طبقه بوده و 76 واحد تجاری و 54 واحد اداری دارد. بعلاوه در این مرکز خرید لوکس و مجلل، یک رستوران و یک کافی شاپ ساخته شده که غذاها و نوشیدنی های خوشمزه را سرو می نماید. در رویال مال می توانید انواع برندهای مشهور و معتبر نظیر پاندا، اسپریت، گریماس، ماوی دلونگی، ال جی، بنتون، سامسونگ، اپل و تامی هایلفیگر را خریداری کنید.

در این مرکز خرید می توانید جواهرات، انواع پوشاک، اسبا ب بازی، لوازم دکوری و... را پیدا کنید. از امکانات رویال مال می توان به رستوران، کافی شاپ و خودپرداز اشاره نمود. این بازار در خیابان رودکی، کنار هتل پارمیش واقع شده است. ساعات کاری این مرکز خرید از ساعت 9:30 صبح تا ساعت 22 به صورت یک سره باز بوده و شما می توانید هر موقع از این مرکز خرید تماشا کنید. شما می توانید با وارد کردن مبدا و مقصد و تاریخ سفر خود و جستجو در علی بابا فهرست تورهایی مثلتور کیش از اصفهانوتور کیش از شیرازرا ببینید.

منبع: کجارو

به "در تور کیش به بازار پادنا کیش هم سر بزنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در تور کیش به بازار پادنا کیش هم سر بزنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید