دستگاه آنلاین قرائت کنتور ایرانی فراوری شد

به گزارش وبلاگ فیسبوکی ها به نقل از معاونت علمی و فناوری، مونا قدسی قائم مقام مدیرعامل شرکت دانش بنیانی گفت: سازمان هایی مانند سازمان آب و ادارات برق هر ساله هزینه های قابل توجهی را صرف نیروی انسانی مورد احتیاج برای خوانش کنتورهای نصب شده در منازل می نمایند. عدم حضور صاحبخانه در منازل و طولانی بودن این فرایند از جمله دیگر مسائل استفاده از این روش سنتی است.

دستگاه آنلاین قرائت کنتور ایرانی فراوری شد

این فعال دانش بنیان ادامه داد: با یاری واحد تحقیق و توسعه شرکت یک مودم پیشرفته با قابلیت قرائت کنتور در این شرکت فراوری شد. این مودم به سرورهای سازمان و نهاد استفاده کننده وصل است. با استفاده از این دستگاه می توان هر لحظه که این نهاد اراده کند، اطلاعات کنتور نصب شده در منازل، بدون احتیاج به مراجعه حضوری به شکل آنلاین قرائت گردد. سرعت، دقت بالا، امکان تکرارپذیری زیاد و به صرفه بودن، از جمله مزایای استفاده از این روش فناورانه است.

قدسی در ادامه ضمن شرح فعالیت های مختلف این شرکت دانش بنیان گفت: یکی دیگر از محصولات این شرکت یک دستگاه فراوری شده بر اساس اینترنت اشیاء است، این دستگاه در کولرهای آبی جایگزین کلیدهای سنتی می گردد.

وی در ادامه گفت: با این دستگاه می توان میزان کارایی کولر را بر اساس دمای دلخواه تنظیم کرد و یا به وسیله تلفن همراه آن را روشن یا خاموش کرد.

قدسی همچنین بیان نمود: این شرکت به صورت کلی در زمینه الکترونیک فعال است و قطعات سفارش شده از نهادهای مختلف را به صورت صفر تا صد فراوری می نماید. با توجه به وجود طرح های مختلف در واحد تحقیقات شرکت، امیدوار هستیم با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و تخصیص تسهیلات لازم، بتوانیم حمایت لازم را برای تجاری سازی این طرح ها در سال جدید اخذ کنیم.

منبع: خبرگزاری مهر

به "دستگاه آنلاین قرائت کنتور ایرانی فراوری شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستگاه آنلاین قرائت کنتور ایرانی فراوری شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید