رئیس فدراسیون پزشکی- ورزشی: هنوز تصمیم جدیدی درباره برگزاری فوتبال گرفته نشده است

به گزارش وبلاگ فیسبوکی ها، دستور لغو را نمی دهیم، به عنوان مشاور نظرمان را می دهیم و مسئولین بالا دست تصمیم گیری می کنند. ما با ستاد مبارزه با کرونا در وزارت بهداشت دائماً جلسه داشتیم و در این مورد تصمیم گیری کردند.

رئیس فدراسیون پزشکی- ورزشی: هنوز تصمیم جدیدی درباره برگزاری فوتبال گرفته نشده است

رئیس فدراسیون پزشکی- ورزشی گفت: آخرین بیانیه که صادر شده است، معتبرترین بیانیه است که فدراسیون فوتبال صدار کرده و تا به امروز چیز دیگری مطرح نشده است.

به گزارش فارس، مهرزاد خلیلیان در گفت وگو با رادیو ورزش در خصوص ویروس کرونا گفت: ما گروه هایی برای اعزام به المپیک داریم ، اردوهای ملی پوشان و قهرمانان ملی داریم حفظ و حراست آنها در دستورکار ما است. در اردوهای ملی مان در ورزش هایی همچون کشتی، والیبال، بسکتبال، تیراندازی و قایقرانی و تکواندو از ما درخواست کمک داشتند و ما توانستیم مراحل ضدعفونی و گندزدایی از اماکن ورزشی و خوابگاه هایشان را انجام دهیم و مراکز بدنسازی شان را ضدعفونی کردیم.

وی اضافه کرد: ما تمام ورزشکاران و پرسنل فدراسیون ها را تب سنجی کردیم و به صورت غربالگری جدا کردیم که اگر مورد مشکوکی وجود داشت، معرفی می کنیم. در کمیته ملی المپیک نیز تمام امکانات را ضدعفونی و گندزدایی کردیم. ما در وزارت ورزش و کمیته المپیک تمام پرسنل را غربالگری کردیم، فقط یک مورد شناسایی شد که مشکوک به کرونا بود و آن را به مراکز درمانی معرفی کردیم و مبتلا به کرونا نبود. یک مورد در کشتی داشتیم که او هم مشکوک به این مورد بود و فقط آنفلوانزا داشت.

خلیلیان در رابطه با عدم برگزاری مسابقات ورزشی گفت: دستور لغو را نمی دهیم، به عنوان مشاور نظرمان را می دهیم و مسئولین بالا دست تصمیم گیری می کنند. ما با ستاد مبارزه با کرونا در وزارت بهداشت دائماً جلسه داشتیم و در این مورد تصمیم گیری کردند.

وی در خصوص برنامه جدید برگزاری مسابقات مطرح نمود: وزارت ورزش دستورالعمل هایی را صادر کرده است و لذا بیانیه آخری که صادر شده است، معتبرترین بیانیه است و تا به امروز چیز دیگری صادر نشده است.

وی در خصوص درگذشت سیامند رحمان شرح داد: ما درگذشت این پهلوان را تسلیت می گوییم و درگذشت این ورزشکار ما را به شوک فرو برد. در یک ماه گذشته از حالش باخبر بودیم، از جمله فشار، تنفس و پیگیرشان بودیم. ما همان شب پیگیر احوالش بودیم و چون تحقیقات صورت نگرفته، نمی توانم اظهارنظر کنم. همه فدراسیون ها کمیته پزشکی دارند و ما کمک کننده آنها هستیم، کنندگانی در استان ها داریم که آنها به ما گزارش می دهند و مجموعه پزشکی قانونی و بیمارستان اشنبیه گزارش خاصی گزارش نکرده اند، ما می گوییم این یک مسئله عادی بوده و چیز دیگری را قضاوت نمی کنیم.

منبع: عصر ایران

به "رئیس فدراسیون پزشکی- ورزشی: هنوز تصمیم جدیدی درباره برگزاری فوتبال گرفته نشده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئیس فدراسیون پزشکی- ورزشی: هنوز تصمیم جدیدی درباره برگزاری فوتبال گرفته نشده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید