شایعه جنجالی در استقلال؛ اسکوچیچ به جای سا پینتو؟

به گزارش وبلاگ فیسبوکی ها، تیم فوتبال استقلال اگرچه در هفته های اخیر از لحاظ نتیجه گیری روند مناسبی را پشت سر گذاشته، اما شکل بازی این تیم هنوز نتوانسته طرفداران این تیم و کارشناسان استقلالی را متقاعد کند؛ هرچند گفتنی است که بعد از بازی اخیر این تیم مقابل پیکان بعضی از پیشکسوتان استقلالی به تمجید از نحوه بازی شاگردان ساپینتو پرداخته و صراحتا اعلام کردند پیشرفت در شکل بازی آبی پوشان نسبت به بازی های ابتدایی محسوس است، با این حال مربی پرتغالی آبی ها همچنان مخالفانی بین پیشکسوتان دارد.

شایعه جنجالی در استقلال؛ اسکوچیچ به جای سا پینتو؟

بعد از خداحافظی با دراگان اسکوچیچ در تیم ملی فوتبال ایران از کوشش استقلالی ها برای جایگزین کردن با ساپینتو اخباری منتشر شد و بعضی نیز پا را فراتر نهاده و از تماس تلفنی آجورلو با اسکو اطلاع رسانی نموده و نوشتند اگر ساپینتو در ملاقات با نساجی هم نتیجه نگیرد، سرمربی کروات جایگزین وی خواهد شد. آن هم درحالی که این مربی کروات بین طرفداران استقلال محبوبیتی ندارد و بعید است تغییرات زودهنگام نیز بابت میل طرفداران این تیم باشد.

برای پیگیری ماجرا با یکی از مدیران ارشد استقلال تماس گرفتیم. او درخصوص این شایعه عجیب گفت: شایعه تغییر کادر فنى از جانب دشمنان استقلال مطرح مى گردد و اخبار درخصوص مذاکره با اسکوچیچ یا حتی استراماچونى که این روز ها به وسیله بعضی رسانه ها منتشر می گردد، کذب محض بوده و با هدف به حاشیه بردن استقلال مطرح مى گردد.

وی اضافه نمود: متاسفانه یک جریان مخرب در کوشش است به منظور تضعیف استقلال با ایجاد حاشیه تمرکز تیم و کادر فنى را خصوصا در آستانه بازى هاى حساس بر هم بریزد. امروز هم استقلال یک بازی حساس را در پیش دارد و این اخبار را منتشر می نمایند تا به خیال خودشان تیم را به حاشیه ببرند.

این چهره در سرانجام گفت: مدیران باشگاه به شایعات منتشرشده واکنش نشان نمى دهند تا به این حاشیه ها بیشتر دامن زده نگردد و بدخواهان به خواسته خودشان نرسند.

فرهیختگان

منبع: فرارو

به "شایعه جنجالی در استقلال؛ اسکوچیچ به جای سا پینتو؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شایعه جنجالی در استقلال؛ اسکوچیچ به جای سا پینتو؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید