شهر با یاران شهر بهتر اداره می شود

به گزارش وبلاگ فیسبوکی ها، نشست هم اندیشی شهردار منطقه8 با اعضای شورایاری محله هفت حوض برگزار گشت

شهر با یاران شهر بهتر اداره می شود

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه8، مهناز استقامتی شهردار منطقه در نشست هم اندیشی خود با اعضای شوراکمک محله هفت حوض با بیان اینکه هدف ما ارتقا کیفیت زندگی در همه محله ها است گفت: پیشرفت و توسعه در محله ها درگرو مشارکت هرچه بیشتر شهروندان است وشورایاران به عنوان پل ارتباطی میان شهروندان و مسئولان دراین منطقه توانسته اند برای این توسعه و پیشرفت گام های ارزنده ای را بردارند.

شهردار منطقه 8 با بیان اینکه هدف ما شناسایی آسیب ها و رفع مسائل در هر محله است، با تاکید بر نقش مهم شورایاران گفت: شورایاران به عنوان همراه و یاران ما در هر محله و منطقه هستندو حضورشان کمک می کند تا شهر بهتر اداره شود.مسائلی که شورایاران به عنوان کنندگان ما در هر محله مطرح می کنند، از موضوعاتی است که در الویت پیگیری های ما قرار می گیرد. ضمن اینکه شوراکمک ها با اقشار مختلف جامعه در ارتباط هستند و این تعامل کارآمد می تواند مسائل وکمبودهای موجود در محله ها را هر چه زودتر رفع و رجوع کند.

مهناز استقامتی در ادامه به برخی اقدامات اجرا شده در این محله نیز اشاره کرد و اضافه نمود: توسعه هر چه بیشتر فضای سبز و بالابردن کیفیت زندگی در هر محله با انجام اقدامات عمرانی چون پیاده راه سازی ،ترمیم و بهسازی آسفالت معابر و خیابان ها و رفع مسائل در بافت فرسوده وده ها پروژه بزرگ و کوچک از جمله این اقدامات بوده است.

شهردار منطقه 8 همچنین با اشاره به برخی پروژه های عمرانی که به زودی در منطقه افتتاح خواهد شد ، گفت : بدون شک احداث پروژه های بزرگی چون خیالستان، احداث مخزن پلی اتیلنی و چند بوستان و ده ها پروژه دیگر در منطقه می تواند تاثیر بسزایی در افزایش کیفیت زندگی هر چه بهتر شهروندان داشته باشد به طور مثال با بهره برداری از مخزن پلی اتیلن ، در خیابان گلستان و مسیل باختر، آبرسانی مکانیزه در این منطقه از 33 درصد به 93 درصد افزایش می یابد.

درادامه این نشست رضا چگینی دبیر شوراکمک محله هفت حوض با ابراز خرسندی از اجرای پروژه های مختلفی که در دوره مدیریت جدید در منطقه اجرا شده گفت: اقدامات بسیار خوبی را در گوشه و کنار محله هایمان شاهد هستیم. بسکمک از کمبودها و نیازهای شهروندان بر آورده شده که بازخوردهای مثبت بسکمک هم به

همراه داشته است. یکی از آثار آن عمران و آبادانی وتوجه ویژه به زیباسازی و محیط زیست در منطقه بوده است که در نهایت به افزایش اعتماد و اطمینان مردم به مسئولان شهرداری منتهی شده است.البته همچنان باید توجه به محله های کم برخوردار در الویت اقدامات شهرداری منطقه قرار گیرد که با تعاملی بسیار خوبی که در این منطقه میان شورایاران و شهرداری برقرار است به زودی در این زمینه هم شاهد اتفاقات بسیار خوب خواهیم بود.

منبع: خبرگزاری آریا

به "شهر با یاران شهر بهتر اداره می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شهر با یاران شهر بهتر اداره می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید