غافلگیری هواداران مایکل جکسون

به گزارش وبلاگ فیسبوکی ها، شرکت سونی موزیک، نوامبر 2020، چهلمین سالگرد انتشار آلبوم Thriller از مایکل جکسون ـ خواننده آمریکایی ـ را جشن می گیرد.

غافلگیری هواداران مایکل جکسون

به گزارش وبلاگ فیسبوکی ها، این شرکت اعلام نموده است که انتشار دوباره این آلبوم برای هواداران مایکل جکسون پر از غافلگیری خواهد بود و آهنگ هایی از این خواننده منتشر خواهند شد که در آن موقع منتشر نشده است.

قبل از 18 نوامبر از این آهنگ ها یکی یکی رونمایی خواهند شد.

  • کاهش محسوس صدور مجوز برای تک آهنگ ها | ارشاد سخت گیری می نماید؟
  • پُست اینستاگرامی رَپر امریکایی را به کشتن داد

نسخه نو این آلبوم که با نام Thriller 40 منتشر خواهد شد، یکی از پیروز ترین آلبوم های دنیا است که برنده هشت جایزه گرمی شده و از زمان انتشارش در سال 1982 تا کنون بیش از 100 میلیون نسخه از آن به فروش رسیده است.

اولین آهنگ این آلبوم ترانه و متنی ترسناک دارد. بعلاوه موزیک ویدیو آن نیز فضایی رعب انگیز دارد و درباره موجودات شب زنده دار ترسناکی است که قربانیانشان را به وحشت می اندازند.

مایکل جکسون از جان لندیس ـ کارگردان فیلم کمدی ترسناک گرگی نمای آمریکایی در لندن ـ به عنوان سازنده این موزیک ویدیو بهره برده است.

این موزیک ویدیوی 14 دقیقه ای به عنوان یک فیلم کوتاه در نظر گرفته شده است. خود مایکل جکسون گفته بود: دوست دارم پیشگام این حوزه نو هنری باشم و برترین فیلم های کوتاه موزیکال را بسازم.

حرکات موزون نمادین در این ویدیو که خیلی مورد توجه نهاده شد و برنده برترین طراحی هم شد، به وسیله خود مایکل جکسون و مایکل پیترز طراحی شده است.

بر اساس این گزارش، در سال 2008 نیز شرکت سونی موزیک، آلبوم Thriller را به مناسبت بیست و پنجمین سالگردش منتشر کرد و در همان سال هم در نظرسنجی برترین آلبوم های سال که به وسیله مجله بیلبورد انجام گرفت، رتبه دوم را کسب کرد. با وجود فروش 166 هزار نسخه در هفته اول انتشار، به دلیل قدیمی بودن، این آلبوم نتوانست در رتبه اول این نظرسنجی قرار بگیرد و جایگاه نخست به آلبوم های نو تعلق گرفت.

منبع: همشهری آنلاین

به "غافلگیری هواداران مایکل جکسون" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "غافلگیری هواداران مایکل جکسون"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید