فتحی: حضور چشمی در استقلال بعید است، پدیده انتخاب خود رحمتی بود

به گزارش وبلاگ فیسبوکی ها، امیرحسین فتحی مدیرعامل باشگاه استقلال گفت که حضور روزبه چشمی در استقلال برای فصل آینده بعید است.

فتحی: حضور چشمی در استقلال بعید است، پدیده انتخاب خود رحمتی بود

به گزارش خبرنگار ورزشی وبلاگ فیسبوکی ها، امیرحسین فتحی درباره وضعیت تیم فوتبال استقلال گفت: در بحث جابجایی با آرش رضاوند قرارداد امضا کردیم و همچنین شیخ دیاباته مهاجم خارجی پس از انجام تست های پزشکی قرارداد بستیم. در مورد وضعیت پاتوسی که مطمئنم سوال خواهید داشت، باید بگویم که با این بازیکن در حال مذاکره هستیم و امیدوارم با باشگاه چیت تاون آفریقای جنوبی به توافق برسیم.

وی اضافه کرد: همانطور که گفته بودیم پاتوسی یک سال دیگر با ما قرارداد دارد، اما باید مبلغ رضایتنامه این بازیکن را می پرداختیم. در کوشش هستیم که این کار را انجام داده تا پاتوسی در فصل آینده نیز در استقلال باشد. هیئت مدیره در کوشش است که مبلغ پول پاتوسی تهیه گردد تا از وجود پاتوسی برای فصل آینده استفاده کنیم.

فتحی در مورد پیوستن رضا اسدی به استقلال، مطرح نمود: با اسدی مذاکراتی انجام داده ایم و امیدوارم به توافق برسیم و از وجود این بازیکن استفاده کنیم.

مدیرعامل باشگاه استقلال در رابطه با وضعیت تمدید قرارداد علی کریمی و روزبه چشمی گفت: با علی کریمی صحبت کردیم تا در استقلال بماند اما من با روزبه چشمی صحبتی ننموده ام و بعید است که برای فصل آینده چشمی در استقلال باشد.

وی در واکنش به حضور یک دستیار ایرانی در کادر فنی استراماچونی توضیح داد: هنوز به نتیجه قطعی نرسیده ایم و ایشان هم درخواستی به ما در مورد دستیار ایرانی نداده اند.

فتحی در مورد این که جواد زرینچه صحبت از حضور یک دستیار ایرانی در کادر فنی نموده بود، خاطر نشان کرد: خیر، ایشان نظر خودشان را گفته اند و استراماچونی پیشنهادی به ما نداده است.

مدیرعامل باشگاه استقلال در واکنش به اظهارات سید حسین حسینی که گفته بود پولم را نمی گیرم و آن را به پاتوسی بدهید، گفت: حسینی آدم شوخ طبعی است، حسینی و وریاغفوری دو بازیکن قدیمی استقلال هستند و این که پول کسی را به پاتوسی بدهیم صحت ندارد و هر کسی پول خودش را می گیرد.

وی در رابطه با حضور دروازه بان ایرانی تاتنهام انگلیس در استقلال خاطر نشان کرد: شاید منظورتان دروازه بان لیورپول بوده است! خیر چنین چیزی وجود ندارد و اینها شیطنت فضای مجازی است.

فتحی درباره بحث طلب های استقلال بابت انتقال الهیار صیادمنش، تیام و سید مجید حسینی، گفت: در رابطه با پول صیادمنش و تیام در حال تسویه حساب هستیم و کمی هم از پول انتقال حسینی باقیمانده است.

مدیرعامل باشگاه استقلال در مورد این که گفته می گردد سفر استقلال به ترکیه برای برگزاری اردو مجانی بوده است، گفت: بله، استقلال در کمپ خوبی مستقر شده و پولی پرداخت ننموده ایم. همانطور که وزارت ورزش گفته بود پولی نباید صرف سفرهای خارجی گردد و حتی سفر استقلال با هواپیما نیز به وسیله طرفداران بوده است.

وی در مورد جذب دروازه بان دوم برای استقلال توضیح داد: ما دروازه بان اول و دوم نداریم و گلر اول توسط سرمربی انتخاب می گردد. سید حسین حسینی و مهدی نورالهی را داریم و قرار است یک دروازه بان نیز از تیم امید در تمرینات حضور یابند.

فتحی در واکنش به مذاکره او با مسئولان پدیده شهر خودرو برای بازگشت مهدی رحمتی مطرح نمود: رحمتی از بازیکنان قدیمی استقلال است و شخصاً به او علاقمند هستم و علاقمند بودم که رحمتی را در استقلال حفظ کنیم، اما پدیده انتخاب خود رحمتی بود و به نظر او احترام گذاشتیم و در این خصوص که گفتید صحبتی نداشته ایم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "فتحی: حضور چشمی در استقلال بعید است، پدیده انتخاب خود رحمتی بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فتحی: حضور چشمی در استقلال بعید است، پدیده انتخاب خود رحمتی بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید