فروشی برای شکار یک ستاره عظیم

به گزارش وبلاگ فیسبوکی ها، گفته می گردد رئال مادرید خود را برای جدایی ستاره فرانسوی تیم یعنی رافائل واران آماده نموده است. قرارداد فعلی این مدافع با کهکشانی ها در سال 2022 به خاتمه می رسد و باشگاه معتقد است او تیم را ترک خواهد نمود تا در تابستان سال جاری به منچستریونایتد بپیوندد.

فروشی برای شکار یک ستاره عظیم

طبق گفته کارشناس جابجایی فوتبال اسپانیای ادواردو ایندا، رافائل واران هنوز در خصوص قرارداد جدید با رئال مادرید به توافق نرسیده و اخیراً تمایلش را به انتقال به منچستریونایتد اعلام نموده است. این بازیکن فرانسوی در تابستان 2011 از لنس فرانسه به رئال مادرید پیوست. حضور 10 ساله اش کنار غول عظیم پایتخت اسپانیا به او برای سه قهرمانی در لالیگا، چهار جام قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، چهار فتح جام باشگاه های دنیا و یک قهرمانی در کوپا دل ری یاری کرد. این بازیکن 27 ساله اکنون به یکی از بهترین ها تبدیل شده و به رغم جوانی در اوج پختگی قرار گرفته است. واران بیش از 350 بازی برای رئال مادرید انجام داده است. او همچنین 73 بازی ملی برای تیم ملی فرانسه جمع نموده و به تیم در قهرمانی جام دنیای در سال 2018 یاری نموده است. رافائل واران هنوز یکی از اعضای اصلی و مورد اعتماد در قلب خط دفاعی تیم رئال مادرید تحت رهبری زین الدین زیدان است. با این حال او به دنبال یک چالش جدید است و مشتاقانه قصد انتقال به لیگ برتر را دارد. منچستریونایتد به شدت به یک مدافع میانی با کیفیت نیاز دارد. گفته می گردد سولشائر به افرادی مانند ویکتور لیندلوف، اریک بایی و الکس توآنزبه اعتقادی ندارد. خرید رافائل واران می تواند منچستریونایتد را به مدعی اصلی قهرمانی لیگ برتر در فصل آینده تبدیل کند.

فروش واران برای تأمین منابع اقتصادی

از یک نگاه دیگر هم فروش واران می تواند رئال را به اهداف جابجاییی تابستانی اش نزدیک کند. به دلیل تأثیر منفی شیوع ویروس کرونا بر اقتصاد باشگاه ها و زیان دهی در حساب بیشتر باشگاه ها، رئال مادرید نیز مثل سایر تیم ها با خسارات اقتصادی سنگینی روبه رو شده است. خساراتی که باشگاه را در تابستان 2020 از خرید بازیکن اسمی منع کرد. سال جاری اما رئال مصمم است که پروژه تغییراتش را شروع کند. این باشگاه در صورت فروش تعدادی از بازیکنان اصلی خود در تابستان، به این ایده بازخواهد گشت. کهکشانی ها همین حالا با گزینه های عظیمی مانند کیلیان امباپه و ارلینگ هالند در مذاکره و رایزنی هستند. هزینه هر دو مهاجم احتمالاً بیش از 100 میلیون پوند تخمین زده گردد. به همین خاطر فروش احتاقتصادی رافائل واران به رئال مادرید یاری می نماید تا بیش از 50 میلیون پوند سرمایه جمع کند و درآمدزایی داشته باشد. البته که در این صورت باید به فکر جایگزین برای واران هم بود چراکه هنوز راموس هم با رئال تمدید ننموده است.

منبع: خبرورزشی

منبع: فرارو

به "فروشی برای شکار یک ستاره عظیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فروشی برای شکار یک ستاره عظیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید