قاتل تیم های قطری روی نیمکت استقلال، جدال آبی ها با پنجمین تیم

به گزارش وبلاگ فیسبوکی ها، تیم فوتبال استقلال از هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا میزبان الدحیل است. دو تیم در حالی امشب با هم روبرو می شوند که بازی رفت آنها با نتیجه 3 بر صفر به سود الدحیل خاتمه یافته بود.

قاتل تیم های قطری روی نیمکت استقلال، جدال آبی ها با پنجمین تیم

این دومین بازی دو تیم در تاریخ این رقابتها ست و الدحیل پنجمین تیم از کشور قطر است که در دیدارهای آسیایی با آبی پوشان بازی کرده است. پیش از این تیم های السد، الریان، ام صلال و الغرافه چهار تیم قطری بودند که سابقه دیدار با تیم استقلال را در تاریخ دیدارهای باشگاهی در آسیا داشتند.

آبی پوشان تاکنون 24 بار با تیم های قطری دیدار داشته اند که در این میان السد با 11 بازی بیشترین سهم را دارد و الریان با 9 بازی با آبی پوشان در رده بعدی است. الدحیل نیز با تنها یک دیدار مقابل استقلال کمترین سهم را در بین تیم های قطری دارد.

اولین دیدار استقلال با یک تیم قطری در سال 69 رخ داد که آبی پوشان در قطر مقابل السد با نتیجه یک - یک مساوی شد و نخستین پیروزی استقلال برابر یک تیم قطری در بازی برگشت همان بازی مقابل السد روی داد که در آن بازی آبی پوشان با نتیجه یک بر صفر پیروز شدند.

صمد مرفاوی در هر دو بازی رفت و برگشت (بازی های شماره یک و دو) گلزنی کرد و نام او به عنوان نخستین گلزن استقلال به تیم های قطری ثبت شد. مجید نامجو مطلق پیشکسوت آبی پوشان هم با گلزنی در بازی شماره یک دو تیم به استقلال، اولین گلزن یک تیم قطری به استقلال در تاریخ تقابل آبی پوشان با قطری ها می باشد.

آبی پوشان در همه بازی های گذشته با تیم های قطری 12 بار پیروز شده اند، 8 بار مساوی کرده و 4 بار شکست خورده خورده اند 37 گل زده و 24 گل دریافت داشته اند.

پرگل ترین بازی استقلال مقابل یک تیم قطری بازی شماره 16 دو تیم است. در این بازی آبی پوشان مقابل الریان به میدان رفتند که این بازی با نتیجه 3-3 تمام شد تا این بازی با 6 گل پرگل ترین بازی دو تیم باشد.

فرهاد مجیدی با 6 گل بهترین گلزن استقلال به تیم های قطری و آرش برهانی با 5 گل دومین گلزن برتر آبی ها به این تیم ها می باشد. مجیدی حالا سرمربی استقلال است و این بار به عنوان سرمربی مقابل تیمی دیگر از قطر قرار می گیرد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "قاتل تیم های قطری روی نیمکت استقلال، جدال آبی ها با پنجمین تیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قاتل تیم های قطری روی نیمکت استقلال، جدال آبی ها با پنجمین تیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید