لمپارد: دفع توپ کپا ما را به حق مان رساند، به آبراهام گفتم برای تیم فایده ای ندارد!

به گزارش وبلاگ فیسبوکی ها، فرانک لمپارد رجحان تیمش مقابل واتفورد را مدیون درخشش دروازه بان اسپانیایی خود می داند.

لمپارد: دفع توپ کپا ما را به حق مان رساند، به آبراهام گفتم برای تیم فایده ای ندارد!

به گزارش وبلاگ فیسبوکی ها، فرانک لمپارد پس از فزونی 2 بر یک تیمش در خانه واتفورد در هفته دوازدهم رقابت های لیگ برتر انگلیس، دفع توپ سنگربان تیم لندنی را عامل فزونی آبی پوشان دانست.

سرمربی تیم فوتبال چلسی در این باره گفت: بازی را کنترل کردیم، عملکرد خوبی داشتیم و موقعیت های زیادی خلق کردیم. باید سه یا چهار گل به ثمر می رساندیم، اما بن فاستر عملکرد قابل تحسینی داشت. این مسابقه تا حدودی نشان دهنده کل فصل ما بود.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: دفع توپ کپا در آخرین ثانیه های بازی فوق العاده بود و ما را به چیزی که استحقاقش را داشتیم، رساند. خوشحالم، چون برای اعتمادبه نفس سنگربان مان چنین نمایشی لازم بود.

لمپارد همچنین درباره جورجینیو و کواچیچ گفت: واقعاً برای آنها خوشحالم. از دیدن نحوه بازی این دو بازیکن لذت می برم. به عنوان یک تیم کمی بی نظم بودیم. میسون کمی بالاتر بازی می کرد تا دفاع حریف را بشکند. محرومیت جورجینیو برای بازی بعدی، اتفاق خوبی نیست. او بازی های زیادی در ترکیب بوده است و به حضورش عادت نموده ایم.

سرمربی تیم فوتبال چلسی با ابراز رضایت از عملکرد بازیکن جوان تیمش اعلام کرد: وقتی آبراهام در سه بازی گلی به ثمر نرساند به شوخی به او گفتم فایده ای برای تیم ندارد! این بار گل بسیار خوبی زد و پاس گل زیبایی هم داد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "لمپارد: دفع توپ کپا ما را به حق مان رساند، به آبراهام گفتم برای تیم فایده ای ندارد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لمپارد: دفع توپ کپا ما را به حق مان رساند، به آبراهام گفتم برای تیم فایده ای ندارد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید