لوکاشنکو: شاید کمی بیشتر از حد رئیس جمهور بوده ام!

به گزارش وبلاگ فیسبوکی ها، ایسنا نوشت: الکساندر لوکاشنکو گفته که شاید کمی رباد در پست ریاست جمهوری بلاروس مانده اما تاکید نموده که بر این باور است تنها خودش قابلیت دفاع از کشور، مردان و زنان را در این برهه از زمان دارد.

لوکاشنکو: شاید کمی بیشتر از حد رئیس جمهور بوده ام!

به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، لوکاشنکو، رئیس جمهور بلاروس امروز (سه شنبه) در مصاحبه با وبلاگ فیسبوکی ها روسی گفت: بله، این احتمال وجود دارد که من کمی بیش از حد در مسند ریاست جمهوری بلاروس مانده باشم. اما حقیقت امر این است که من می توانم بلاروس را در این برهه از زمان حفظ کنم.

رئیس جمهوری بلاروس گفته که اعتراضات در جریان در کشور از سوی آمریکا و از داخل لهستان و جمهوری چک واز سوی گروه کوچکی از بورژواهای نوظهور قدرت طلب در بلاروس، سازماندهی شده است.

وی اضافه کرد، تصمیم نیروهای امنیتی برای بازداشت ماریا کولسنیکووا، شخصیت اپوزیسیون درست بوده؛ این زن قصد داشت صبح امروز از مرز بین بلاروس و اوکراین عبور کند که دستگیر شد.

لوکاشنکو با اعلام پیروزی مجدد در انتخابات ریاست جمهوری 9 اوت که به گفته منتقدان و اپوزیسیون با تقلب همراه بود، موجی از خشم و اعتراضات در کشور را رقم زد و معترضان خواهان برکناری وی و برگزاری انتخابات مجدد شده اند.

311311

منبع: خبرآنلاین

به "لوکاشنکو: شاید کمی بیشتر از حد رئیس جمهور بوده ام!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لوکاشنکو: شاید کمی بیشتر از حد رئیس جمهور بوده ام!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید