محسنی: برای پذیرش دانشجو در رشته کشاورزی محدودیت داریم

به گزارش وبلاگ فیسبوکی ها، معاون آموزشی دانشگاه پیغام نور گفت: در پذیرش دانشجو در رشته کشاورزی محدودیت داریم چراکه 2 وزارتخانه کشاورزی و علوم بر اساس قانون مجلس در راستای افزایش بهره وری بخش کشاورزی سخت گیری می نمایند.

محسنی: برای پذیرش دانشجو در رشته کشاورزی محدودیت داریم

مرتضی محسنی معاون آموزشی دانشگاه پیغام نور در گفت وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی وبلاگ فیسبوکی ها با اشاره به اینکه کمترین فارغ التحصیلان این دانشگاه مربوط به رشته های هنر و کشاورزی است ، گفت: از آنجایی که 2 وزارت خانه علوم و کشاورزی در پذیرش دانشجو در رشته کشاورزی نظارت دارند ظرفیت جذب دانشجو در این رشته تحصیلی با محدودیت رو به رو است.

3 رشته تحصیلی بین رشته ای تأسیس می گردد

وی از راه اندازی 3 رشته تحصیلی بین رشته ای در آینده ای نزدیک اطلاع داد و اضافه کرد: یکی از برنامه های آموزشی ما تأسیس 3 رشته تحصیلی بین رشته ای است که اکنون در مرحله طراحی واقع شده است که پس از دریافت مجوز بزودی راه اندازی خواهد شد.

80درصد منابع و برنامه های درسی دانشگاه به روز شده است

محسنی ادامه داد: از اتفاقات خوب دانشگاه پیغام نور این است که نزدیک به 80 درصد منابع و برنامه های درسی براساس احتیاج روز جامعه به روز هستند که توسط 3 هزار و 800 اعضای هیأت علمی در قالب 350 دانشیار و استاد، 2 هزار استادیار و در نهایت تعداد قابل توجهی مربی تدریس می گردد.

فراوری سالانه 10 هزار سرانجام نامه در دانشگاه

معاون آموزشی دانشگاه پیغام نور گفت: سالانه 10 هزار سرانجام نامه توسط دانشجویان این دانشگاه فراوری شده که طبق برنامه مستمر در سامانه ایرانداک برای استفاده عموم بارگذاری می گردد.

منبع: خبرگزاری فارس

به "محسنی: برای پذیرش دانشجو در رشته کشاورزی محدودیت داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محسنی: برای پذیرش دانشجو در رشته کشاورزی محدودیت داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید