مراحل ساخت کانال یا لوله اسپیرال گالوانیزه و مزایای استفاده از آن

به گزارش وبلاگ فیسبوکی ها، یکی از عناصر مهم در تهویه هوای صنعتی و خانگی کانال یا لوله اسپیرال گالوانیزه است که به عنوان کانال هوا کاربرد فراوانی دارد. از این طریق هوای تازه به اتاق ها می رسد و هوای خروجی خارج می گردد. جنس این کانال های هوا از گالوانیزه بوده و خواص آیرودینامیکی بالایی دارند. در اینجا قصد داریم مراحل ساخت کانال اسپیرال گالوانیزه و مزایای استفاده از آن را مرور کنیم.

مراحل ساخت کانال یا لوله اسپیرال گالوانیزه و مزایای استفاده از آن

کانال یا لوله اسپیرال گالوانیزه می تواند اساس سیستم های تهویه در منازل مسکونی ، ادارات ، ساختمان های عمومی ، رستوران ها و مغازه ها و موسسات صنعتی را تشکیل دهد. بعلاوه برای سیستم های تهویه مطبوع مرکزی و سقفی مناسب است. این کانال های مارپیچی از ورق فراوری می شوند. به علت طراحی زیبا و ظاهر امروزی خود ، با کاربردهای دکوراسیون و طراحی های مدرن سازگار است. در ادامه شما را با نحوه ساخت آنها آشنا می کنیم.

نحوه ساخت کانال یا لوله اسپیرال گالوانیزه

کانال یا لوله اسپیرال گالوانیزه با درز مستقیم ثابت می گردد. لوله های درز مستقیم فلنج دار نیز با سفارش ویژه فراوری می شوند. ورق گالوانیزه به طور اتوماتیک در دستگاه برش داده می گردد. در صورت احتیاج به لوله تهویه گالوانیزه 200 با مقدار غیر استاندارد ، مواد روی گیوتین دستی علامت گذاری شده و برش داده می گردد. در مرحله بعد ، الگو به وسیله یک درایو الکتریکی به غلطک ها وارد می گردد ، جایی که در لوله ای با قطر مورد احتیاج پیچیده می گردد ، نورد شده و به آسیاب تاشو ارسال می گردد. چین ها در تمام طول لبه طولی لوله شکسته می شوند. اتصال لبه ها موجب ایجاد برآمدگی هایی بر روی سطح خارجی کانال شده که همین برآمدگی های کانال یا لوله اسپیرال گالوانیزه به عنوان یک مزیت باعث می گردند که در مقایسه با سایر کانال های معمولی ، استحکام اش بیشتر گردد. در سرانجام مرحله ساخت این کانال می توان برای زیبایی محصول آن را مطابق رنگ محیط به صورت کوره ای رنگ کرد.

مزایای کانال یا لوله اسپیرال گالوانیزه

کانال یا لوله اسپیرال گالوانیزه از نظر مزایای مالی کاربرد و استفاده فراوانی به همراه دارد. این کانال های هوای مارپیچی که در زمان هایی که شرایط اجازه می دهد در محل های ساخت و ساز شما فراوری می شوند ، مزایای حمل ونقل ، سیستم ها و اتصالات تعلیق عملی و مالی را برای شما به همراه داشته و مونتاژ سریع تر و سالم تری را برای شما فراهم می نمایند. ضخامت ماده ، استحکام بسیار خوبی را برای کانال دایره ای فراهم نموده و می تواند فشار منفی یا مثبت Pa3500 را تحمل کند. این سیستم دارای آب بندی Eurovent C کلاس است. تلفات انرژی ناشی از نشت در مجاری هوای معمولی در کانال یا لوله اسپیرال گالوانیزه ، حتی در سرعت ها و فشارهای بالا به سطوح تقریباً غیرمجاز کاهش یافته است.

از دیگر کاربرد و مزایای کانال اسپیرال گالوانیزه می توان به ظاهر زیبا و مجذوب کننده ، تنوع در مقدار و جنس ، نصب و اجرای مقرون به صرفه ، لوازم جانبی گسترده ، نگهداری آسان ، صدای فراوری شده کم ، افت فشار کمتر ، ایجاد جریان یکنواخت هوا ، عدم نشتی هوا ، سازگار با محیط زیست ، قابلیت پیش ساخته شدن ، مقاوم در برابر اشعه ماوراء بنفش ، احتیاج به مواد اولیه کمتر و تحمل تغییرات حرارتی اشاره نمود.

زیبایی ظاهری کانال یا لوله اسپیرال گالوانیزه موجب می گردد که به زیبایی محیط افزوده گردد. آرامش محیط نیز با صدای بسیار کم آن حفظ می گردد. مجرای داخلی آن نیز به علت مدور بودن غبار کمتری گرفته و به راحتی نیز تمیز می گردد. ویژگی این کانال موجب می گردد که تقسیم صحیح هوا باعث ایجاد جریان یکنواخت هوا گردد. این محصول دوستدار محیط زیست به طور کامل قابل بازیافت است و حامی محیط زیست به شمار می آید. این لوله ها در سایزهای مختلف فراوری شده و به علت ویژگی نصب آسان بسیار ارزان هستند.

منبع: اتاق

به "مراحل ساخت کانال یا لوله اسپیرال گالوانیزه و مزایای استفاده از آن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مراحل ساخت کانال یا لوله اسپیرال گالوانیزه و مزایای استفاده از آن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید