مصدومیت جدی نیمار در آستانه جام ملت های آمریکای جنوبی

به گزارش وبلاگ فیسبوکی ها، ستاره تیم ملی برزیل در یک بازی محبت آمیز مصدوم شد و ممکن است کوپا آمه ریکا را از دست بدهد.

مصدومیت جدی نیمار در آستانه جام ملت های آمریکای جنوبی

به گزارش وبلاگ فیسبوکی ها، نیمار، مهاجم تیم فوتبال پاری سن ژرمن در بازی محبت آمیز تیم ملی برزیل مقابل قطر که بامداد امروز (پنجشنبه) برگزار گردید از ناحیه قوزک پای راست آسیب دید و مجبور به ترک میدان شد.

برزیلی ها که به زودی میزبان جام ملت های آمریکای جنوبی موسوم به کوپا آمه ریکا خواهند بود، پیش از شروع این رقابت ها در دیداری تدارکاتی به مصاف یکی از دو تیم میهمان این رقابت ها رفتند که نیمار خیلی زود و در دقیقه 21 بازی به دلیل مصدومیت مجبور به ترک میدان شد.

نیمار پس از این مصدومیت که جدی هم به نظر می رسد با یاری پزشکان تیم زمین بازی را ترک کرد. او که ظاهراً نگران از دست دادن فرصت بازی در کوپاآمه ریکاست با چشمانی گریان روی نیمکت تیم ملی برزیل دیده شد و در نهایت هم با یاری پزشکان تیم به رختکن رفت. طبق اعلام کنفدراسیون فوتبال برزیل، قوزک پای نیمار پیچیده است و به این ترتیب حضور او در جام ملت ها در هاله ای از ابهام قرار می گیرد، تورنمنتی که برزیلی ها از سال 2007 پیروز به فتح آن نشده اند.

برزیل پنج دقیقه پیش از خروج نیمار، توسط ریچارلیسون مهاجم اورتون به گل رسید و با گلزنی گابریل ژسوس در دقیقه 24، بازی را با نتیجه 2 بر صفر برد.

تیم ملی برزیل که در مرحله گروهی جام ملت های آمریکای جنوبی به ترتیب با تیم های بولیوی، ونزوئلا و پرو مصاف خواهد داشت، پیش از شروع این رقابت ها، یکشنبه هفته آینده در دومین بازی تدارکاتی اش با هندوراس روبه رو می گردد.

جام ملت های آمریکای جنوبی هشت روز دیگر شروع خواهد شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "مصدومیت جدی نیمار در آستانه جام ملت های آمریکای جنوبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مصدومیت جدی نیمار در آستانه جام ملت های آمریکای جنوبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید