معرفی برترین های مسابقه تئاتر ایران جشنواره بین&shy المللی تئاترکودک

به گزارش وبلاگ فیسبوکی ها، هیئت داوران بخش مسابقه تئاتر ایران بیست و پنجمین جشنواره بین­ المللی تئاتر کودک و نوجوان متشکل از بهرام شاه محمدلو، رحمت امینی، حسین صفی و گلاب آدینه و شهره سلطانی پس از ارزیابی آثار حاضر در این بخش آراء خود را اعلام کردند.

معرفی برترین های مسابقه تئاتر ایران جشنواره بین&shy المللی تئاترکودک

بر این اساس در بخش موسیقی هیئت داوران با اهدای لوح تقدیر و جایزه نقدی از علیرضا ستاری برای موسیقی نمایش موش و گربه از همدان شرکت کننده در بخش نوجوان تقدیر کرد و تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه نقدی به حمیدرضا شجاعی برای موسیقی نمایش چارلی و کارخانه شکلات سازی شرکت کننده در بخش کودک اهدا شد.

در بخش طراحی صحنه و لباس هیئت داوران با اهداء لوح تقدیر و جایزه نقدی از مهدی شریفی برای طراحی صحنه نمایش تیستو سبز انگشتی شرکت کننده در بخش کودک تقدیر کرد و تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه نقدی به مهدی نیک روش برای طراحی صحنه نمایش چارلی و کارخانه شکلات سازی از بخش کودک رسید.

همچنین برگزیده طراحی لباس تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه نقدی را دریافت و زهرا یعقوبی برای طراحی لباس نمایش مخ پریشون­های شلم از بخش نوجوان تجلیل شد.

در بخش بازیگری مرد هیئت داوران با اهداء لوح تقدیر و جایزه نقدی از سیدمهرداد کاووسی حسینی برای بازی در نمایش موش و گربه از بخش نوجوان تقدیر کرد و تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه نقدی به آرش صادقیان حقیقی برای بازی در نمایش چارلی و کارخانه شکلات سازی از بخش کودک اهدا شد.

در بخش بازیگری زن هیئت داوران با اهداء لوح تقدیر و جایزه نقدی از آنالی شکوری برای بازی در نمایش مخ پریشون­های شلم از بخش نوجوان تقدیر کرد و تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه نقدی به شیرین کاشفی برای بازی در نمایش چارلی و کارخانه شکلات سازی از بخش کودک اهدا شد.

در بخش نمایشنامه­ نویسی هیئت داوران با اهداء لوح تقدیر و جایزه نقدی از امیر مشهدی عباس برای نگارش نمایشنامه اژدها اولین حیوان خانگی از بخش کودک تقدیر کرد و هیئت داوران در این بخش انتخابی نداشت.

در بخش کارگردانی هیئت داوران با اهداء لوح تقدیر و جایزه نقدی از رضا جوشعار برای کارگردانی نمایش پینوکیو از بخش کودک تقدیر کرد و تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه نقدی به محمد جهانپا برای کارگردانی نمایش تیستو سبز انگشتی از بخش کودک تقدیم شد.

همچنین هیئت داوران به خاطر توجه به موضوع با اهمیت در حوزه مسائل خانواده و ارتباط والدین و فرزندان با بهره گیری از شیوه­ های نوین تئاتر کاربردی جایزه ویژه خود را شامل دیپلم افتخار، تندیس جشنواره و جایزه نقدی به نمایش پدر آن به کارگردانی مهدی فرشیدی سپهر از بخش نوجوان تقدیم کرد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "معرفی برترین های مسابقه تئاتر ایران جشنواره بین&shy المللی تئاترکودک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی برترین های مسابقه تئاتر ایران جشنواره بین&shy المللی تئاترکودک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید