نقطه قوت مس را از کار انداختیم، برای برد به میدان رفتیم

به گزارش وبلاگ فیسبوکی ها، علی اصغر کلانتری شامگاه چهارشنبه پس از تساوی تیمش مقابل مس رفسنجان در جمع خبرنگاران گفت: می دانستیم مقابل تیم خیلی خوب مس رفسنجان بازی سختی داریم و این تیم چه در فاز هجومی و چه دفاعی بسیار خوب کار می نماید و سرمربی این تیم هم سالهاست تجربه زیادی در لیگ بدست آورده اما ما برای رجحان و کسب سه امتیاز به میدان رفتیم و سعی کردیم از روزنه ها و نقاط ضعف این تیم برای رسیدن به گل استفاده کنیم که مس تیمی نبود که نه فقط مقابل ما بلکه مقابل سایر تیم ها به همین راحتی تسلیم گردد.

نقطه قوت مس را از کار انداختیم، برای برد به میدان رفتیم

وی در ادامه اضافه کرد: به تیم مس و بازیکنان خودم تبریک می گویم بابت نوع بازی که شاید کسی تصور نمی کرد ما به این شکل فوتبال بازی کنیم زیرا توانستیم خط هافبک آنها را که نقطه قوت این تیم بود از کار بیندازیم.

سرمربی زردپوشان فجر در مورد نحوه قضاوت داور بازی اعلام کرد: در مجموع آقای مؤمنی قضاوت خوبی انجام داد اما در یک صحنه بنظرم می بایست برای ما یک پنالتی گرفته می شد که امیدوارم من اشتباه نموده باشم زیرا اگر این بار هم حقی از ما ضایع شده باشد، تحمل آن برایمان سخت است.

کلانتری در انتها به ضعف تیم فجر در امر گلزنی اذعان کرد و گفت: سعی می کنیم با تمرین و صحبت کردن این مشکل را حل کنیم اما ما دارای پنج بازیکن مصدوم هستیم و هر کدام که برگردند، یاری بزرگی به ما خواهد شد و فاصله کم بازی ها فرصت چندانی برای ریکاوری و تمرین به ما نمی دهد.

به گزارش وبلاگ فیسبوکی ها، ملاقات تیم های فوتبال فجر شهید سپاسی و مس رفسنجان از هفته دهم لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور، عصر روز چهارشنبه در استادیوم حافظیه شیراز با تساوی بدون گل به انتها رسید.

منبع: خبرگزاری مهر

به "نقطه قوت مس را از کار انداختیم، برای برد به میدان رفتیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نقطه قوت مس را از کار انداختیم، برای برد به میدان رفتیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید