شرایط زائران رضوی در یخبندان مشهد

به گزارش وبلاگ فیسبوکی ها، خبرنگاران: مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی گفت: با توجه به ضرورت میزبانی، خدمات رسانی به زائران با حداقل مصرف انرژی انجام می گردد.

شرایط زائران رضوی در یخبندان مشهد

به گزارش ایلنا از مشهد، سیدجواد موسوی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی در مورد خدمت رسانی تاسیسات گردشگری استان به زائران و مسافران گفت: با توجه به لغو برنامه های جابه جایی زائران و مسافران در سیستم های حمل ونقل و اجبار آن ها به اسکان در هتل ها و مراکز اقامتی، این مجموعه ها با حداقل مصرف انرژی فعالیت می نمایند.

وی اضافه نمود: با توجه به برودت و سرمای شدید هوا در روز های اخیر و با تدابیر انجام شده برای کاهش مصرف انرژی در تاسیسات گرمایشی و روشنایی، تصمیم گرفته شد تا مجموعه های فرهنگی، تاریخی و موزه های استان به مدت 2 روز تعطیل باشند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی با اشاره به اطلاعیه استانداری که از زائران خواسته شده سفر های غیرضروری به مشهد را به زمان دیگری موکول نمایند ادامه داد: با توجه به شرایط بحرانی در مصرف انرژی ما نیز از زائران و مسافران درخواست داریم از سفر به مشهد در حال حاضر خودداری نمایند.

منبع: توریسم آنلاین

به "شرایط زائران رضوی در یخبندان مشهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرایط زائران رضوی در یخبندان مشهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید