سرانجام عملیات روکش آسفالت خیابان هوانیروز در منطقه 22

به گزارش وبلاگ فیسبوکی ها، خبرگزاری خبرنگاران-معاون فنی و عمران شهرداری منطقه 22 از اتمام عملیات روکش آسفالت خیابان هوانیروز اطلاع داد.

سرانجام عملیات روکش آسفالت خیابان هوانیروز در منطقه 22

به گزارش خبرگزاری وبلاگ فیسبوکی ها به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 22، مجتبی رشیدی اظهار کرد: عملیات روکش آسفالت خیابان هوانیروز به مدت 10 روز از حدفاصل بلوار کاج تا بلوار گلها به شکل مکانیزه به اجرا در آمده است.

وی اضافه نمود: طول این محور 600 متر است که 9 هزار متر مربع مساحت دارد و در ابتدای عملیات تراش آسفالت فرسوده انجام شده و سپس عملیات روکش آسفالت آن به اجرا در آمده است.

معاون فنی و عمران شهرداری منطقه 22 خاطر نشان شد: خیابان هوانیروز به علت قرار گرفتن در نقطه مرکزی این منطقه یکی از مهم ترین محور های تردد ساکنان منطقه 22 به شمار میرود که همیشه از خواسته های شهروندان رسیدگی به آسفالت این محور بوده است.

رشیدی در پاسخ به این سوال که اولویت آسفالت ریزی معابر در سال نو به چه شکل است، پاسخ داد: بعضی از محورهای پر تردد که آسفالت آن فرسوده و مورد تایید کارشناسان باشد، مورد اجرای عملیات قرار می گیرد و بخشی دیگر در محورهای تازه تاسیس این عملیات به اجرا درخواهد آمد.

لازم به ذکر است، بخشی از عملیات آسفالت کاری این محور در هنگام شب به علت کاهش تردد خودروها به اجرا در آمده است.

منبع: خبرگزاری آریا

به "سرانجام عملیات روکش آسفالت خیابان هوانیروز در منطقه 22" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرانجام عملیات روکش آسفالت خیابان هوانیروز در منطقه 22"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید