چرا برخی افراد از نظر ما مجذوب کننده هستند؟

به گزارش وبلاگ فیسبوکی ها، آیا تا به حال برای شما هم پیش آمده که با خود بگویید فلان شخص بسیار مجذوب کننده است؟ چرا من به میزان او نمی توانم مجذوب کننده باشم؟

چرا برخی افراد از نظر ما مجذوب کننده هستند؟

چرا برخی افراد فردی را مجذوب نماینده در نظر می گیرند و برخی دیگر همان فرد را کاملا ناخوشایند می دانند. در این مطلب از مجله اینترنتی دلتا به بیان ویژگی های افراد مجذوب نماینده می پردازیم.

ویژگی های افراد مجذوب نماینده

آیا می دانستید تجربیات گذشته شما می تواند باعث گردد افراد خاصی در نگاه تان مجذوب نماینده باشند؟

در پاسخ به این سوال که چرا برخی افراد مجذوب نماینده هستند، اجازه دهید مثالی را بیان کنیم. فرض کنید دختری به وسیله پدری بزرگ شده باشد که احتیاجهای عاطفی او را نادیده گرفته است. اکنون این دختر بچه رشد نموده و تبدیل به یک فرد بالغ شده است که به شدت به توجه احتیاج دارد. چنین دختری هر مردی را که ویژگی چهره وی نشان دهنده مهربان بودن باشد مجذوب نماینده می شمارد.

چنین فردی متوجه نخواهد بود که در پی شخصی است که به او توجهی را نشان دهد که پدرش نتوانست نشان دهد زیرا همه این اتفاقات در سطح ناخودآگاه رخ می دهد. ما افرادی رامجذوب نماینده قلمداد می کنیم که احساس کنیم می توانند ما را به اهداف مهم روانشناختی خود برسانند. از نظر این دختر هرگز پسری که ویژگی چهره اش مشابه پدرش باشد مجذوب نماینده نیست. برای اینکه رابطه عاطفی خوبی داشته باشید به مطلب هرگز این چیزها را از همسرتان مخفی نکنید! سر بزنید.

عوامل دیگر که باعث می گردد فردی از نظر ما مجذوب نماینده باشد

مجذوب نمایندهیت جسمی یک عامل به شدت مهم است اما چیزی که بیشتر مردم از آن خبر ندارند این است که مجذوب نمایندهیت جسمی به شدت بستگی به درک شناختی افراد دارد و می تواند متغیر باشد و ویژگی افراد مجذوب نماینده از نظر افراد مختلف می تواند متفاوت باشد.

دختری که به شرایط اجتماعی اهمیت زیادی می دهد بدون شک یک مرد را وقتی در حال راندن ماشین فراری است مجذوب نماینده تر می شمارد نسبت به وقتی که همان مرد را پیاده در حال قدم زدن مشاهده کند.

به عنوان جمع بندی در پاسخ به سوال چرا برخی افراد از نظر ما مجذوب نماینده هستند می توان گفت که ما افرادی را مجذوب نماینده می بینیم که در سطح ناخودآگاه احساس کنیم می توانند احتیاجهای روانی و عاطفی ما را رفع نمایند.

پیشنهاد مطالعه: مطلب این روابط هرگز به ازدواج ختم نمی گردد را بخوانید.منبع: پیام دلتا

به "چرا برخی افراد از نظر ما مجذوب کننده هستند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چرا برخی افراد از نظر ما مجذوب کننده هستند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید