کاهش آمار دانش آموزان امداد به معنی ترک تحصیل نیست

به گزارش وبلاگ فیسبوکی ها، رئیس کمیته امداد گفت: تعداد دانش آموزان تحت حمایت، متغیر است و کاهش آمار به معنای ترک تحصیل آنان نیست.

کاهش آمار دانش آموزان امداد به معنی ترک تحصیل نیست

به گزارش گروه اجتماعی وبلاگ فیسبوکی ها، سیدمرتضی بختیاری در مورد ترک تحصیل دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد، گفت: آمار دانش آموزان تحت حمایت کمیته امداد متغیر است و کاهش این آمار در مقاطع مختلف به معنای ترک تحصیل دانش آموزان نیست.

وی اضافه نمود: هر سال آمار دانش آموزان تحت پوششمان را با وزارت آموزش و پرورش تطبیق می دهیم به همین علت نمی توان گفت دانش آموزان ما مسئله ای برای ادامه تحصیل داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه 700 هزار دانش تحت پوشش ما هستند تاکید نمود: بعلاوه حدود 50 هزار دانشجو نیز تحت پوشش کمیته امداد هستند که شهریه هر ترم آن ها را پرداخت می کنیم.

رئیس کمیته امداد با اشاره به عملکرد این نهاد در حوزه اشتغال، ادامه داد: سال جاری 10 هزار میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه برای اشتغال مددجویان تصویب شده است که در هفت ماهه سال جاری بیش از 94 ه زار شغل برای مددجویان ایجاد نموده ایم و در صورت پرداخت کامل تسهیلات، این رقم تا انتها سال به 300 هزار فرصت شغلی می رسد.

وی اعلام کرد: مشاغلی که ایجاد می گردد برای دهک های اول تا پنجم جامعه در نظر گرفته شده که برای شناسایی آن ها از ظرفیت کارآفرینان و خیران یاری خواهیم گرفت.

بختیاری با بیان اینکه در برنامه پنج ساله ششم، کمیته امداد باید سالانه 70 هزار اشتغال ایجاد می کرد، تاکید نمود: در طول برنامه ششم توسعه بیش از 800 هزار اشتغال به وسیله کمیته امداد ایجاد شده است.

وی گفت: مددجویان و مجریان طرح های اشتغال تا سه سال پس از راه اندازی کسب و کار حمایت می شوند، اما اگر به حداقل عایدی رسیدند از تحت پوشش خارج می شوند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "کاهش آمار دانش آموزان امداد به معنی ترک تحصیل نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاهش آمار دانش آموزان امداد به معنی ترک تحصیل نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید