یورگن کلوپ: اگر آلمانی های زیادی از تاتنهام حمایت نمایند، ناراحت می شوم!، هیچ گونه مزیتی نسبت به رقیب نداریم

به گزارش وبلاگ فیسبوکی ها، یورگن کلوپ ادعا کرد تیمش از شکست در فینال فصل گذشته لیگ قهرمانان درس خاصی نیاموخته است!

یورگن کلوپ: اگر آلمانی های زیادی از تاتنهام حمایت نمایند، ناراحت می شوم!، هیچ گونه مزیتی نسبت به رقیب نداریم

به گزارش وبلاگ فیسبوکی ها، یورگن کلوپ در کنفرانس خبری پیش از بازی نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا مقابل تاتنهام اذعان کرد شکست فصل گذشته در این مرحله چیزی به او و قرمزها چیزی اضافه ننموده است.

سرمربی تیم فوتبال لیورپول گفت: شرایط در فینال های مختلف، متفاوت است. اگر دلیل شکست من در 6 فینال اخیر جام های مختلف خودم بوده ام، پس همه باید نگران شوند. سال گذشته با یک گل کلاس جهانی و 2 گل عجیب و غریب که معمولا دریافت نمی کنیم در فینال لیگ قهرمانان شکست خوردیم.فیرمینو آماده بازی است. آیا او از ابتدا در زمین خواهد بود؟ فکر کنم باید جواب چند سوال را برای شما باز بگذارم! او آماده است و در کنار ما حضور دارد. اگر اتفاقی رخ ندهد، برای بازی آماده خواهد بود. نسبت به پارسال، ما یک سال پیرتر شده ایم. آرنولد 50 بازی باتجربه تر شده است. بازیکنانم فصل گذشته در فینال خوب کار کردند. این گونه نبود که شانسی برای پیروزی نداشتیم. بازیکنانم کمی از حضور در فینال شگفت زده بودند. در واقع ثبات تیم فعلی را نداشتیم. در واقع از شکست در فینال فصل قبل مقابل رئال مادرید چیز زیادی نیاموختیم.

کلوپ اضافه نمود:اگر می دانستم تاتنهام مزیت بیشتری نسبت به ما دارد، دیوانه می شدم. مردم می گویند لیورپول شانس بیشتری دارد زیرا امتیاز بیشتری از تاتنهام در لیگ برتر کسب نموده اما اگر شما به بازی هایمان مقابل تاتنهام نگاه کنید،می بینید که فقط توانستیم 2 - یک برنده شویم و بنابراین قبل از بازی هیچ مزیتی نسبت به آن ها نداریم. دوران حرفه ای من با بدشانسی همراه نبوده است. به جز سال 2017 از سال 2012 تاکنون هر فصل حداقل در یک فینال حضور یافته ام. شاید من رکورددار بردن بازی در نیمه نهایی باشم. اگر یک کتاب در این خصوص می نوشتم، کسی آن را نمی خرید!

سرمربی لیورپول در انتها توضیح داد: ناراحت می شوم اگر آلمانی های زیادی از تاتنهام حمایت نمایند. البته آن ها بازیکن آلمانی در ترکیبشان ندارند. با حمایت خانواده و دوستانم احساس قدرت می کنم. مسئولیتم این است که یک جشن را پس از مسابقه برای آن ها ترتیب دهم. 2 تیم شایسته به فینال راه یافته اند. برای کاری که پوچتینو تاکنون انجام داده، احترام زیادی قائلم. او گروهی بازیکن با استعداد در تاتنهام دارد.شیوه مائوریسیو واقعا تاثیربرانگیز است. لیورپول باشگاه فوق العاده ای است. ما یکدیگر را دوست داریم. فکر می کنم طبیعی باشد که اکنون در حالت خوبی باشم. نمی خواهم قبل از این دیدار وقتم را با موارد منفی سپری کنم. آماده ایم و می خواهیم برای ارائه یک فوتبال خوب کوشش کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "یورگن کلوپ: اگر آلمانی های زیادی از تاتنهام حمایت نمایند، ناراحت می شوم!، هیچ گونه مزیتی نسبت به رقیب نداریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یورگن کلوپ: اگر آلمانی های زیادی از تاتنهام حمایت نمایند، ناراحت می شوم!، هیچ گونه مزیتی نسبت به رقیب نداریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید