یک ایرانی در میان برندگان اسکار فنی

به گزارش وبلاگ فیسبوکی ها، دکتر بابک بهشتی استاد موسسه فناوری نیویورک یکی از دریافت کنندگان اسکار دستاوردهای علمی و فنی در سال 2021 خواهد بود.

یک ایرانی در میان برندگان اسکار فنی

به گزارش وبلاگ فیسبوکی ها، آموزشگاه علوم و هنرهای سینمایی اسکار فهرست 17 دستاورد علمی و فنی ایجاد شده توسط 55 شخص و دو کمپانی را به عنوان دریافت کنندگان جوایز اسکار علمی و فنی 2021 گفت.

دکتر بابک بهشتی، استاد ایرانی تبار موسسه فناوری نیویورک به همراه اسکات روبیتیل به دلیل دستاورد در حوزه ـماژول همگام سازی و ضبط با عنوان کامل انگلیسی (compact, stand-alone, phase-accurate genlock synchronization and recording module) یکی از دریافت کنندگان جایزه و گواهینامه آموزشگاه اسکار در حوزه علمی و فنی خواهد بود.

مراسم اعطای جوایز اسکار علمی و فنی روز 13 فوریه (25 بهمن) به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

جوایز اسکار علمی و فنی از سال 1931 و همزمان با چهارمین دوره جوایز آموزشگاه به افراد یا موسساتی تعلق میگیرد که دستاورد مهم و قابل توجهی در راستای پیشبرد سینما و تصاویر متحرک به ثبت رسانده باشند.

دکتر بابک بهشتی استاد و رئیس کالج علوم مهندسی و کامپیوتر موسسه فناوری نیویورک است که دارای بیش از 3 هزار دانشجو در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد است. این استاد ایرانی تبار بیش از 30 سال است که در موسسه فناوری نیویورک به صورت تمام وقت فعال است و دستاوردهای چشمگیری به ویژه در حوزه تکنولوژِی بی سیم (وایرلس) داشته است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "یک ایرانی در میان برندگان اسکار فنی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک ایرانی در میان برندگان اسکار فنی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید