آغاز به کار ششمین دوره مدرسه رمان شهرستان ادب

به گزارش وبلاگ فیسبوکی ها ، ثبت نام ششمین دوره آموزش تخصصی و نگارش حرفه ای مدرسه رمان آغاز شد. نویسندگان جوان می توانند از تاریخ 20 خردادماه 1400 لغایت 20 تیرماه با مراجعه به پایگاه های اینترنتی شهرستان ادب به نشانی (shahrestanadab.com) یا مدرسه رمان به نشانی (madreseroman.com) اقدام به ثبت نام کنند. از شرایط مهم و ضروری ثبت نام در دوره های مدرسه رمان داشتن سابقه ادبی است.

آغاز به کار ششمین دوره مدرسه رمان شهرستان ادب

مدرسه رمان پس از بررسی سابقه ادبی نویسندگان، از افراد منتخب درخواست خواهد کرد طرح رمان خود را در مهلتی یک ماهه ارائه کنند. منتخبان نهایی از میان ارائه کنندگان طرح رمان، با انتخاب استادان مدرسه، وارد فرآیند ده ماهه آموزش و نگارش رمان خواهند شد.

نویسندگان در این دوره، علاوه بر استفاده مستمر از راهنمایی های اساتید اختصاصی در زمینه نگارش رمان خود، از آموزش های تخصصی از طریق اساتید دانشگاه، منتقدان و نویسندگان برجسته کشور بهره مند خواهد شد. آثار نوشته شده در طول دوره ششم مدرسه رمان، طبق روال دوره های گذشته، پس از تائید شورای علمی مدرسه، از طریق انتشارات شهرستان ادب منتشر می شوند و به بازار کتاب راه خواهند یافت.

مدرسه رمان شهرستان ادب به نام اولین و تخصصی ترین مدرسه رمان در ایران از سال 1393 فعالیت خود را آغاز کرده و تا به امروز پنج دوره پیروز در بخش رمان بزرگ سال و یک دوره مهم در بخش رمان کودک را پشت سر گذاشته است.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "آغاز به کار ششمین دوره مدرسه رمان شهرستان ادب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آغاز به کار ششمین دوره مدرسه رمان شهرستان ادب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید