اتصال 59 روستای فارس به شبکه ملی اطلاعات

به گزارش وبلاگ فیسبوکی ها، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات فارس از احداث و ارتقای 35 سایت روستایی تازه و اتصال 59 روستای دیگر استان به شبکه ملی اطلاعات و اینترنت پرسرعت با اعتبار 450 میلیارد ریال در شش ماهه سال جاری اطلاع داد.

اتصال 59 روستای فارس به شبکه ملی اطلاعات

حمید سلیمان پور مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات فارس با تبریک مناسبت 15 مهرماه روز روستا و عشایر گفت: در شرایط کنونی و با تحول اقتصاد دیجیتال در تمامی ارکان از جمله معیشتی، آموزشی، فرهنگی و اجتماعی، احتیاج آحاد مردم بویژه روستاییان جهت دسترسی به اینترنت پرسرعت بیش از پیش احساس می گردد و اتصال روستا های به جامانده به شبکه ملی اطلاعات به وسیله وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در سال نو با استفاده از ظرفیت اپراتور های تلفن همراه به سرعت در حال اجرا است.

او گفت: به همین دلیل جهت بهره مندی از ارتباطات پایدار و پرسرعت، در منطقه ها روستایی استان 10 سایت نو احداث و 25 سایت موجود ارتقا یافته و به موجب آن دسترسی 59 روستای دیگر استان فارس در شش ماهه ابتدای سال جاری به اینترنت پرسرعت همراه فراهم شده است.

سلیمان پور جمعیت برخوردار شده از اینترنت پرسرعت در این منطقه ها را بالغ بر 26 هزار نفر و در قالب 7500 خانوار برشمرد و مزایای اتصال این روستا ها به شبکه ملی اطلاعات را تسهیل زندگی مردم و توسعه مالی برشمرد.

رئیس شورای راهبری توسعه ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس، مقدار اعتبار هزینه شده برای بهره برداری از این طرح ها را مبلغ 450 میلیارد ریال از محل اعتبارات طرح خدمات عمومی اجباری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و بعلاوه منابع توسعه ای اپراتور ها بیان نمود.

وبلاگ فیسبوکی ها فارس شیراز

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "اتصال 59 روستای فارس به شبکه ملی اطلاعات" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اتصال 59 روستای فارس به شبکه ملی اطلاعات"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید