از تیمی قدرتمند 3 امتیاز گرفتیم، برای تهاجمی تر شدن زمان می خواهم

به گزارش وبلاگ فیسبوکی ها، نخستین بازی از هفته دهم لیگ برتر فوتبال امروز سه شنبه بین دو تیم استقلال و سپاهان برگزار گردید که این بازی با نتیجه یک بر صفر به سود استقلال ‬به خاتمه رسید. در این بازی که از ساعت 16 در استادیوم آزادی شروع شد، جعفر سلمانی (36) برای استقلال گلزنی کرد.

از تیمی قدرتمند 3 امتیاز گرفتیم، برای تهاجمی تر شدن زمان می خواهم

فرهاد مجیدی پس از این پیروزی گفت: فوتبال خوبی از سوی هر دو تیم به نمایش عایدی. ما در نیمه اول به گل رسیدیم و سعی کردیم بازی را مدیریت کنیم. توانستیم یک تیم خوب را شکست دهیم. سپاهان تیم قدرتمندی است و ما برابر یک تیم خوب به پیروزی رسیدیم. به بازیکنانم تبریک می گویم.

وی ادامه داد: سپاهان بازیکنان بسیار خوبی دارند و مالکیت توپ را در اختیار داشتند اما ما به آنها موقعیت ندادیم. از عملکرد خط دفاعی بسیار راضی هستم. دنبال سه امتیاز این بازی بودیم و به این مهم هم دست پیدا کردیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال ادامه داد: ساختار باشگاه استقلال طوری است که باید تیمش هجومی باشد. من این فصل از چند بازیکن جوان استفاده کردیم که احتیاج به زمان داریم که بتوانیم اینها را به ترکیب اضافه کنیم. زمان می خواهم تا بتوانیم فوتبال تهاجمی که در ذهنم هست را اجرا کنیم.

منبع: خبرگزاری مهر

به "از تیمی قدرتمند 3 امتیاز گرفتیم، برای تهاجمی تر شدن زمان می خواهم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از تیمی قدرتمند 3 امتیاز گرفتیم، برای تهاجمی تر شدن زمان می خواهم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید