بیش از 16 هزار تردد در محور کرج - کندوان به ثبت رسید

به گزارش وبلاگ فیسبوکی ها، مهرداد جهانی ظهر شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: میزان تردد از محور کرج - کندوان در پانزدهم آبان ماه جاری از بیست و هشتم اسفندماه سال گذشته بیشتر بوده است.

بیش از 16 هزار تردد در محور کرج - کندوان به ثبت رسید

به گفته وی در ایام تعطیلات پایانی هفته گذشته 16 هزار تردد در محور کرج- کندوان ثبت شده است که این آمار از ترددهای ثبت شده در تاریخ بیشت و هشتم اسفندماه سال گذشته بیشتر بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان البرز اضافه کرد: در روز پانزدهم آبان جاری بیش از 16 هزار و 524 تردد در منطقه پورکان جاده کرج - چالوس ثبت شده است، این در حالی است که در تاریخ بیشت و هشتم اسفند سال گذشته که مصادف با اوج سفرهای نوروزی هم وطنان بود، 16 هزار و 218 تردد در این مقطع ثبت شده بود.

جهانی تأکید کرد: به رغم هشدارهای هواشناسی و اطلاع رسانی اجرا شده مبنی بر بارش برف در محور کرج- کندوان، متأسفانه بسیاری از رانندگان فاقد تجهیزات لازم مانند زنجیر چرخ و اقلام موردنیاز سفرهای زمستانی بودند و این امر علاوه بر ترافیک سنگین موجب کندی تردد و توقف های طولانی شد.

وی با اشاره بر ضرورت مدیریت سفر و پرهیز از سفرهای غیرضروری در روزهای سرد سال که با بارش برف همراه است، بر لزوم همراه داشتن زنجیر چرخ و همکاری با نیروهای راهداری در طول سفر تأکید کرد.

به گفته مدیرکل اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای استان البرز شهروندان می توانند پیش از سفر وضعیت راه ها را از سامانه 141 جویا شوند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "بیش از 16 هزار تردد در محور کرج - کندوان به ثبت رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیش از 16 هزار تردد در محور کرج - کندوان به ثبت رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید