تایید وجود آدم فضایی بر روی زمین!

به گزارش وبلاگ فیسبوکی ها، آدم فضایی ها این روزها باعث جنجال بزرگ در جهان شده اند، از طرفی کنگره عجیب آمریکا توانسته است نظرات کاربران بسیاری را جلب کند. همه چیز از مراجعه یک افسر اطلاعاتی و دو خلبان آمریکایی، به این کنگره آغاز شد. در ادامه همراه خبرنگارانمگ باشید تا در این باره بیشتر بخوانیم.

تایید وجود آدم فضایی بر روی زمین!

آیا آدم فضایی وجود دارد؟

مسئله ای که این روزها فکر افراد بسیاری را درگیر نموده است، وجود یا عدم وجود آدم فضایی است، به منظور اطمینان از این موضوع بهتر است به جلسه کنگره آمریکا سر بزنیم. افردی که در بالا به آن ها اشاره شد، پیش از این کنگره بارها در خصوص وجود آدم های فضایی و یا فرازمینی ها در رسانه های مختلف صحبت نموده بودند. اما این بار در یک جلسه رسمی آن را عنوان کردند همین امر باعث جنجالی شدن این موضوع شد.

کنگره آمریکا درباره وجود یوفاها

در این کنگره افسر اطلاعاتی به نام دیوید گراش مطرح نموده است که آمریکا در محل برخورد یوفاها به زمین توانسته است اجساد آدم فضایی و یا به طور دقیق تر مواد بیولوژیکی از این موجودات را پیدا نمایند. این جلسه به علت عمومی بودن اطلاعات بیشتری را به دست مردم نرسانده است و همچنان اطلاعات بیشتری در این مورد وجود ندارد. سایت های معتبر خبری در آمریکا این اطلاعات را ارائه نموده اند، این شواهد نشان می دهد که آمریکا اطلاعاتی در خصوص وجود و یا عدم وجود آدم فضایی ها به دست آورده است و آن را از دنیا پنهان نموده است. البته این در حد، حدس و گمان است و ادله ای مبنی بر اثبات این امر وجود ندارد.

مدارک موجود از وجود آدم فضایی ها بر روی زمین

همان طور که بیان شد، پیش از این نیز ادعاهایی در این مورد ارائه شده بود و در رسانه ها به انتشار رسید، این بار هم در کنگره آمریکا مدرکی برای اثبات ارائه نشده است و یا اگر هم مدرکی وجود داشته باشد از آن خبری درج نکردند. با این حال این کنگره هم نتوانست برای مردم قطعیت وجود یوفاها را به اثبات برساند و همه چیز در هاله ای از ابهام باقی ماند.

با این حال ادعای دیگری در این مورد، در جلسه عنوان کرد. ادعا این بود که قبلا آمریکا چندین دهه را برای جمع آوری اطلاعات و مهندسی معکوس فرازمینی ها صرف نموده است. از طرفی از این اطلاع داشت که بسیاری از افراد را می شناسد که در خصوص افشاگری در خصوص وجود آدم فضایی ها و بشقاب پرنده ها، مورد آسیب قرار گرفته اند. همه این موارد در حد ادعا بود و مدرکی برای اثبات آن، تا به امروز ارائه نشده است.

حقیقت یا دروغ وجود فرازمینی ها بر روی زمین

گراش پیش از این به این امر اشاره نموده بود که یک سفینه بزرگ از آدم فضایی ها در اختیار آمریکا قرار داده است. در این جلسه عینی و عمومی سوگند یاد نموده بود و باید عین حقیقت را بیان می کرد، از این رو حاضر به بحث در این مورد نشد و گفت به علت مسائل امنیتی نمی تواند اطلاعاتی در این مورد داشته باشد.

شاهدان دیگر برای وجود آدم فضایی روی زمین

علاوه بر گراش، دیوید فریور یکی از اعضای سابق نیروی دریایی شاهد برخورد عجیب هواپیما با یک شیء بوده است. که این ادعا در این جلسه مطح شد. که تصاویری در این مورد ارائه نموده است که چند سال پیش موجب جنجالی دیگر بوده است.

رایان گریوز شاهد دیگری بود، که در جلسات مختلف از وجود آدم فضایی بر روی زمین اطلاع داده است. رایان گریوز یک خلبان باز نشسته است که گفت در سال های متوالی کارش، در سواحل اقیانوس اطلس بارها و بارها به اشیاء فرا زمینی برخورد داشته است که حدس می زند این اشیاء نشان دهنده وجود آدم فضایی بر روی زمین باشد.

اما سوال این جاست که اگر آدم فضایی ها وجود دارند چرا بر روی زمین نمی آیند؟ و سوال دیگری که ممکن است فکر افراد زیادی را درگیر نموده باشد این است که اصلا چرا آدم های فضایی به زمین می آیند؟ اگر بخواهید در خصوص یوفا ها و عجایبی از این دست برای شما مطلب منتشر کنم، حتما برای من کامنت کنید. سوالات دیگر خود را در خصوص آدم فضایی ها با ما در میان بگذارید با شما در ارتباط خواهم بود.

منبع: پیام دلتا

به "تایید وجود آدم فضایی بر روی زمین!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تایید وجود آدم فضایی بر روی زمین!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید