تراکتورسازی اجاره نشین می گردد

به گزارش وبلاگ فیسبوکی ها، آتشی که به دامن تراکتورسازی افتاده، فعلا زیر خاکستر پول هایی که زنوزی برایش خرج می نماید، شعله نکشیده است، اما انگار کم کم مسائل این تیم با واگذاری بدون برنامه ای که انجام شد، پدیدار می گردد.

تراکتورسازی اجاره نشین می گردد

به گزارش وبلاگ فیسبوکی ها ، در روزهایی که سرپرست سابق تراکتورسازی غرق در واگذاری بی حساب و کتاب این تیم به مالک خصوصی بود، روند نامطلوب و غیرمنطقی این واگذاری هم پیدا بود و پیش بینی می شد که تراکتورسازی با این روند واگذاری، بیشترین ضرر را خواهد نمود و شاید به سرنوشت برخی تیمهای واگذار گردیده به بخش خصوصی گرفتار گردد. هر چند هزینه هایی که مالک جدید تراکتورسازی برای این تیم انجام داده هنوز بخش پنهان این واگذاری بی حساب و کتاب را شفاف ننموده است، اماحالا خبرهایی از تبریز به گوش می رسد. باشگاه تراکتورسازی طی سالهای گذشته همواره از مجموعه کارخانه تراکتورسازی برای کارهای مختلف استفاده نموده و زمین این کارخانه در اختیار باشگاه بوده است و درحقیقت تراکتورسازی در دوران حضورش در فوتبال از این مجموعه بهره برده است، اما حالا خبرهایی در راه است.

باشگاه تراکتورسازی با وجود جذب بازیکنان ستاره فوتبال و البته یک سرمربی نامدار سعی کرد خیلی زود اوضاع بهتری در لیگ هیجدهم برای خودش دست و پا کند، اما بازیکن سالاری در کنار نتایج این تیم در بازیهای لیگ برتر و به خصوص در جام حذفی باعث شد تا خیلی زود گرفتار حاشیه گردد.

در چنین شرایطی خبر جلوگیری مسئولان کارخانه تراکتورسازی از این باشگاه برای استفاده از امکانات ورزشی و زمین چمن این مجموعه، حسابی تراکتورسازی را گرفتار حاشیه خواهد نمود. ظاهراً مسئولان کارخانه اعلام کردند باتوجه به خصوصی شدن باشگاه، دیگر به این مجموعه خدمات نخواهند داد و این مشکل بزرگی را برای این تیم ایجاد خواهد نمود. هر چند حرف مسئولان کارخانه تراکتورسازی منطقی بوده، اما باید توجه داشت که در چنین شرایطی که تراکتورسازی دارد، مطرح کردن این موضوع ازدست داد ن این مجموعه، ضربه سنگینی به تراکتورسازی خواهد زد. هرچند زنوزی پیام داده که در این صورت تیم را به استادیوم بنیان دیزل منتقل خواهد نمود، اما این موضوع هم مسائلی ایجاد خواهد نمود و در حقیقت کوچ تراکتوری ها به استادیوم بنیان دیزل، اجاره نشینی ها آنها در این استادیوم را رقم خواهد زد.

زنوزی تمام امکاناتش را در اختیار این تیم قرار داده است و به همین جهت منطقی به نظر می رسد که او هم بخواهد اسم تراکتورسازی را تغییر دهد. این تغییر نام می تواند یک داستان تازه برای باشگاه قدیمی تبریز باشد. آتشی که به دامن تراکتورسازی افتاده، فعلا زیر خاکستر پول هایی که زنوزی برایش خرج می نماید، شعله نکشیده است، اما انگار کم کم مسائل این تیم با واگذاری بدون برنامه ای که انجام شد، پدیدار می گردد.

11-320

منبع: ایران ورزشی

به "تراکتورسازی اجاره نشین می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تراکتورسازی اجاره نشین می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید