تمدید اولویت ها و مهلت های کرونایی لازمه بقای صنعت گردشگری است

به گزارش وبلاگ فیسبوکی ها، ایسنا/ براساس سخنان خزانه دار جامعه هتلداران کشور، تمدید اولویت ها و مهلت های کرونایی لازمه بقای صنعت گردشگری است.

تمدید اولویت ها و مهلت های کرونایی لازمه بقای صنعت گردشگری است

سید امیرناصرالدین طباطبایی اظهار کرد: باید ببینیم چالش های پیش روی وزیر تازه و این وزارتخانه نوپا چیست و سپس برای آنها برنامه ریزی جدی انجام گردد.

وی که متعقد است اولین مسئله، حفظ به جای مانده صنعت گردشگری موجود است، توضیح داد: بخشی از این صنعت ورشکسته شده و بخشی از آن به جای مانده است اما این بخش با میلیون ها تومان وام با اقساط از راه رسیده و بدهی های بسیار زیاد انرژی روبروست که باید برای آن هم تدابیری اندیشیده گردد.

خزانه دار جامعه هتلداران کشور با بیان اینکه انتها مهلت تسهیلات حمایتی و امهال اقساط و بدهی های مربوط به به قبوض انرژی مانند آب و برق و گاز شهریور از راه می رسد، گفت: همه این اقساط باید شهریور به وسیله فعالان این صنعت پرداخت گردد در حالیکه هنوز گردشگری حال و روز خوبی ندارد.

طباطبایی توضیح داد: آقای وزیر این میراثی است که برای شما در بخش گردشگری به جا مانده و باید تمدید اولویت ها و مهلت های کرونایی ستاد کرونا را در دستور کار داشته باشید تا گردشگری بتواند به فعالیت اولیه خود ادامه دهد.

منبع: همگردی

به "تمدید اولویت ها و مهلت های کرونایی لازمه بقای صنعت گردشگری است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمدید اولویت ها و مهلت های کرونایی لازمه بقای صنعت گردشگری است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید