خبرنگاران تعلیق پروازهای اتریش یه چند کشور آلوده به کرونا

به گزارش وبلاگ فیسبوکی ها، تهران- خبرنگاران- صدراعظم اتریش با اشاره به شیوع ویروس کرونا در آسیا و اروپا از تعلیق پروازهای مستقیم اتریش به چند کشور در این دو قاره اطلاع داد.

خبرنگاران تعلیق پروازهای اتریش یه چند کشور آلوده به کرونا

به گزارش تارنمای خبری زودتیرول دولت اتریش گفت تدابیر ویژه ای برای جلوگیری از گسترش آلودگی به ویروس کرونا در این کشور اندیشیده است.

سباستین کورتس صدراعظم این کشور با اعلام این مطلب گفت تدابیر مذکور که از روز دوشنبه به اجرا گذاشته خواهد شد با همکاری دستگاه های اجرایی، کادر درمانی و نیروهای پلیس انجام می گیرد.

بر این اساس از جمله این تدابیر تعلیق پروازهای مستقیم به کشورهای آلوده از جمله ایتالیا، کره جنوبی و ایران است.

روز گذشته نیز رودولف آنشوبر وزیر بهداشت اتریش از حزب سبزها در خصوص اوضاع وخیم در کشورهای آلوده به کرونا سخن گفت. به گفته وی شرایط در منطقه لمباردی ایتالیا به شدت نگران کننده است و باید اقدامات بسیار جدی در ای زمینه انجام گیرد.

این در حالی است که در بعضی از موارد تازه آزمایش شده یا مشکوک به کرونا در اتریش منجر به تعطیلی مدارس و قرنطینه کادر آموزشی بعضی مدارس شد. یکی از این موارد یک مدرسه ابتدایی در وین-آلسرگروند (Wien-Alsergrund) بود که به دلیل نگرانی، کاملا تعطیل شد.

در همین رابطه پیتر هکر سخنگوی پزشکی شورای شهر گفت: از آنجا که دو معلم مشکوک به کرونا مورد آزمایش قرار گرفتند، این مرکز تا زمان دستیابی به نتایج بسته شده است. همچنین حدود 200 دانش آموز و 35 معلم دیگر نیز تحت مراقبت قرار دارند.

طبق آمارهای رسمی تا به امروز 63 مورد آزمایش از شهروندان اتریشی مشکوک به ویروس کرونا مثبت بوده است.

سباستین کورتز صدراعظم اتریش در نشست خبری به همراه وزیران کشور و بهداشت دولتش گفت که در واکنش به همه گیری ویروس کرونا در ایتالیا که بیشترین آسیب را در میان کشورهای اروپایی دیده است، کشورش به مدت 2 هفته افراد را در مرز ایتالیا معاینه پزشکی می نماید. اتریش همچنین پروازهای مستقیم به کره جنوبی، ایران و شهرهای میلان و بولونای ایتالیا را به به علت سرعت بالای گسترش این ویروس در آنها، متوقف نموده است.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران تعلیق پروازهای اتریش یه چند کشور آلوده به کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران تعلیق پروازهای اتریش یه چند کشور آلوده به کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید