اخبار سیاسی

همایش بزرگداشت ثبت جهانی سده برگزار می گردد

ایلنا/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده و گزارش های منتشر شده، همایش بزرگداشت ثبت جهانی سده برگزار می گردد.

7 بهمن 1402

روستاهای بالای 20 خانوار به شبکه ملی اطلاعات متصل می شوند

به گزارش خبرنگاران، عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ظهر امروز (چهارشنبه 17 خرداد ماه) در حاشیه برگزاری جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران، گفت: تا خاتمه سال همه روستاهای بالای 20 خانوار به شبکه ملی اطلاعات متصل می شوند. این کار چند هزار میلیارد...

20 خرداد 1402

افزایش 100 درصدی فروش نمایشگاه کتاب در مقایسه با دوره قبل

به گزارش خبرنگاران ، محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارشنبه سوم خرداد ماه در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران در خصوص اندازه فروش آثار ارائه شده در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران گفت: در مجموع بیش از 3 میلیون و 500 هزار جلد کتاب در نمایشگاه...

4 خرداد 1402

عضو شورا توانست مشکل دخترش را حل نماید، دولت نمی تواند؟!

روزنامه اطلاعات نوشت: ماجرای افشای فیش حقوقی 33 میلیون تومانی دختر 20 ساله یکی از اعضای شورای شهر تهران که دیپلمه بود و دفتردار مادرش شده بود جنجال برانگیخت.

3 بهمن 1401

بیمارستان شریعت رضوی منطقه9 تعطیل شد ، مردم فقط برای خدمات اورژانسی مراجعه نمایند

بیمارستان شهید شریعت رضوی واقع در منطقه9 از نظر ایمنی در لیست ساختمان های پرخطر قرار گرفته و به منظور حفظ و ارتقای ایمنی جان شهروندان، فعلا بخش های تخصصی آن تعطیل و فقط بخش اورژانس خدمات رسانی می نماید.

30 دی 1401

هند برای رقابت در بازار دیجیتال قانون وضع می نماید

به گزارش خبرنگاران به نقل از رویترز، دولت نارندا مودی نخست وزیر هند رابطه چندان خوبی با بسیاری از شرکت های فناور ندارد و قوانین سختگیرانه ای بر شرکت هایی مانند فیس بوک، یوتیوب و توئیتر وضع نموده است.

12 دی 1401

سازمان ملل: 50 کشور فقیر دنیا در آستانه ورشکستگی هستند

سازمان ملل هشدار داد بیش از 50 کشور از فقیرترین کشور های در حال توسعه به علت ناتوانی در پرداخت بدهی های خود در آستانه ورشکستگی قرار دارند.

20 آبان 1401

تغییرات مدیریتی نو در وزارت کشور ، احکام 3گانه وزیر کشور

وزیر کشور در احکام جداگانه ای، معاونان توسعه مدیریت و منابع، هماهنگی امور استان ها، عمران، توسعه امور شهری و روستایی و همچنین رئیس سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور را منصوب کرد.

12 آبان 1401

شرایط استخدام در دهیاری های کشور تغییر کرد

بیش از دو دهه از تشکیل شوراهای شهر و روستا در ایران می گذرد و این نهادهای مدنی در این سال های تغییرات گسترده ای نموده اند و نقش متفاوتی را هم در جامعه بر عهده گرفته اند.

27 مهر 1401

فوری ، آمریکا به این بهانه وزیر ارتباطات را تحریم کرد !

فیلترینگ بهانه ای شد تا ساعتی قبل نام عیسی زارع پور در لیست تازه تحریم های اعمال شده از سوی وزارت خزانه داری آمریکا علیه ایران قرار بگیرد.

15 مهر 1401

همچنان به توافق نزدیک هستیم ، نگران نشست شورای حکام نیستیم؛ بایدن باید تصمیم بگیرد!

مشاور رسانه ای تیم مذاکره کننده ایران در مذاکرات وین تاکید نمود که علیرغم فشارهای وارد شده به دولت آمریکا همچنان به توافق نزدیک هستیم.

24 شهریور 1401

متولی نمایشگاه بین المللی گردشگری فیتور پاویون کانون است یا شرکت مادر تخصصی؟

خبرگزاری مهر/ بدنبال آخرین خبرهای واصله، این پرسش مطرح می گردد که متولی نمایشگاه بین المللی گردشگری فیتور پاویون کانون است یا شرکت مادر تخصصی؟

24 شهریور 1401

واکنش دیپلمات روس به اظهارات مشاور تیم مذاکره کننده ایران ؛ مطمئن نیستم که اتحادیه اروپا فراموش نموده باشد...

نماینده روسیه در مذاکرات وین در صفحه توییترش به اظهارات اخیر مشاور تیم مذاکره کننده ایران در مذاکرات وین درباره موضع گیری تازه اتحادیه اروپا درباره فرایند مذاکرات واکنش نشان داد.

17 شهریور 1401

معرفی وزیر پیشنهادی کار به مجلس در هفته آینده

تهران (پانا) - رئیس دفتر رئیس جمهوری از معرفی وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی به مجلس در هفته آینده، اطلاع داد.

5 شهریور 1401

زنگ خطر رشته های علوم پایه به صدا عایدی؟

کاهش آمار متقاضیان علوم پایه نشان می دهد که شرایط این رشته تا چند سال آینده با نابسامانی های جدی رو به رو خواهد بود.

2 شهریور 1401

راه های تشویقی آلبرتا برای جذب مهاجران

جیسون کنی، نخست وزیر آلبرتا، به تازگی کمپین جدیدی راه اندازی کرده است تا کارگران حاضر در تورنتو و ونکوور را تشویق به مهاجرت به آلبرتا کند.

27 مرداد 1401

جزئیات تازه از طرح مدیریت هوشمند یارانه آرد

مشاور وزیر اقتصاد با اشاره به جزئیات همکاری 4 وزارتخانه در طرح مدیریت هوشمند یارانه آرد (مهیا) گفت: مجوز نانوایی در تهران تا 5میلیارد تومان معامله می شد.

18 مرداد 1401

حاجی بابایی: بودجه 1401 را به نحوی نوشتیم که یک سر سوزن به مردم تورم وارد نشود

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی از تخصیص 500 هزار میلیارد تومان یارانه در کشور برای امسال اطلاع داد و گفت: چون نتوانستیم اقتصاد را تقویت کنیم یارانه می دهیم.

3 مرداد 1401

خاندوزی: ضرورت حرکت به سمت منابع درآمدی ملی، اقتصاد نفتی جای خود را به اقتصاد منطقه ای می دهد

وزیر امور مالی و دارایی گفت: ما هیچ مسئله ای در کمبود منابع مالی در کشور نداریم، ولی بهتر است محدودیت های ذهنی مدیران رفع و تغییر نگرش در این حوزه اتفاق بیافتد تا ما از اقتصاد نفت به سمت دیگر منابع درآمدی ملی و منطقه ای حرکت کنیم.

25 تیر 1401

تامین نهاده خریداری شده مرغداران تا 21 اردیبهشت با ارز ترجیحی

حسین دماوندی نژاد، معاون وزیر جهادکشاورزی با بیان اینکه این امر منجر به کاهش هزینه های مرغداران می گردد، اظهار کرد: شرکت پشتیبانی امور دام مکلف شده تا 100 هزار تن ذرت و 40 هزار تن کنجاله سویا از تجار وارد کننده به قیمت ریالی خریداری و با عقد قراردادی، نهاده...

15 تیر 1401
تعداد: (293)