خبرنگاران 30هزار و 222 وسیله نقلیه در سمنان با بی توجهی به محدودیت ها جریمه شدند

به گزارش وبلاگ فیسبوکی ها، سمنان- خبرنگاران- رئیس پلیس هدایت و رانندگی استان سمنان گفت: 30 هزار و 222 دستگاه وسیله نقلیه در سراسر استان به دلیل رعایت نکردن محدودیت تردد شبانه از شروع طرح از سال گذشته تا به امروز اعمال قانون و جریمه شدند.

خبرنگاران 30هزار و 222 وسیله نقلیه در سمنان با بی توجهی به محدودیت ها جریمه شدند

سرهنگ موسی بزرگی روز شنبه در گفت و گو با وبلاگ فیسبوکی ها ابراز داشت: از مجموع 30 هزار و 222 خودرو اعمال قانون شده به دلیل تردد در ساعات ممنوعیت تردد شبانه در حدود چهار هزار و 100 دستگاه خودرو در نوروز 1400 جریمه شدند.

وی ادامه داد: آمار تعداد خودروهای جریمه شده نشان می دهد شهروندان به رعایت دستورالعمل های بهداشتی برای مبارزه با شیوع کرونا کم توجهی می نمایند و باید این نکته به شهروندان برای حفظ سلامت یادآوری گردد.

وی افزود: محدودیت تردد شبانه از ساعت 22 تا سه بامداد در سراسر استان سمنان اعمال می گردد و رانندگان متخلف مشمول جریمه خواهند شد.

وی توضیح داد: شهروندان و به خصوص رانندگان با ماموران پلیس راهور در اجرای طرح محدودیت شبانه تردد همکاری داشته باشند و از انجام سفرهای بین شهری غیرضروری پرهیز نمایند و برای شکست زنجیره انتقال ویروس کرونا به دستورالعمل های کرونایی پای بند باشند.

رئیس پلیس هدایت و رانندگی استان سمنان گفت: در صورت بی توجهی به محدودیت تردد و اخطار پلیس، متخلفان جریمه می شوند.

اکنون سه شهرستان های استان سمنان در شرایط رنگ بندی نارنجی و پنج شهرستان در شرایط زرد کرونایی قرار دارند.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران 30هزار و 222 وسیله نقلیه در سمنان با بی توجهی به محدودیت ها جریمه شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 30هزار و 222 وسیله نقلیه در سمنان با بی توجهی به محدودیت ها جریمه شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید