روایت زندگی حسن باقری پرفروشترین اثر مرکز نشر آثار شهید

به گزارش وبلاگ فیسبوکی ها، خبرنگاران: جلد اول روایت زندگی حسن باقری نوشته سعید علامیان عنوان جدید ارائه شده در مرکز نشر آثار شهید حسن باقری است که آخر سال 91 به چاپ رسید و اکنون عنوان پرفروش ترین اثر مرکز نشر آثار شهید حسن باقری را از آن خود کرده است.

روایت زندگی حسن باقری پرفروشترین اثر مرکز نشر آثار شهید

به گزارش خبرنگار فرهنگی وبلاگ فیسبوکی ها، مرکز نشر آثار شهید حسن باقری با مدیریت سردار فتح الله جعفری برای دومین بار است که در نمایشگاه کتاب حضور فعال دارد. این انتشارات که 11 سال از راه اندازی آن می گذرد، به کارهای تحقیقی و پژوهش در زمینه شهید حسن باقری مشغول است و نتایج پژوهش های خود را در قالب کتاب روانه بازار نشر می کند.

این انتشارات با دو عنوان کتاب جدید در بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران حضور پیدا کرده است. 5 جلدی گزارش روزانه جنگ یکی از کتاب های عرضه شده است. که جلد اول آن شش ماهه دوم سال 59، جلد دوم شش ماهه اول سال 60، جلد سوم شش ماهه دوم سال 60، جلد چهارم شش ماهه اول سال 61 و جلد پنجم شش ماهه دوم سال61 را روایت می کند. احمد دهقان این 5 جلد را تهیه کرده و آن را در سال 90 به چاپ رسانده است.

جلد اول روایت زندگی حسن باقری نوشته سعید علامیان عنوان جدید ارائه شده در این غرفه است که آخر سال 91 به چاپ رسید و اکنون عنوان پرفروش ترین اثر مرکز نشر آثار شهید حسن باقری را از آن خود کرده است. جلد دوم این اثر نیز آماده شده و در انتظار تایید خانواده شهید می باشد و تا آخر امسال رونمایی می شود.

در این غرفه سی دی مجموعه مستند آخرین روزهای زمستان به روایت محمد حسین مهدویان برای فروش عرضه شده است.

منبع: تسنیم

به "روایت زندگی حسن باقری پرفروشترین اثر مرکز نشر آثار شهید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روایت زندگی حسن باقری پرفروشترین اثر مرکز نشر آثار شهید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید