سازمان ها سامانه بارشی شنبه آینده را مدیریت نمایند

به گزارش وبلاگ فیسبوکی ها، تهران- خبرنگاران- سازمان هواشناسی در اطلاعیه ای با اعلام اینکه سامانه بارشی جدید شنبه (دهم فروردین) وارد کشور می گردد، به سازمان های مرتبط توصیه کرد با توجه به سیلاب و بارش های شدید سامانه قبلی با مدیریت منابع آب تمهیدات لازم را برای حفظ ایمنی به عمل آورند.

سازمان ها سامانه بارشی شنبه آینده را مدیریت نمایند

به گزارش روز چهارشنبه گروه علمی وبلاگ فیسبوکی ها، این سازمان پیش بینی کرد سامانه بارشی فعالی از بعد از ظهر روز شنبه 98دهم فروردین ماه وارد کشور شده و در روزهای یکشنبه و دوشنبه هفته آینده در نیمه غربی کشور فعال خواهد بود به همین دلیل سازمان ها برای کاهش ریسک مخاطرات ناشی از سیلاب احتمالی آماده باشند.

این سازمان همچنین پیش بینی کرد که در غرب و جنوب غرب کشور شامل استان های کرمانشاه، ایلام، لرستان، خوزستان، چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد بارش باران قابل ملاحظه باشد و در این مدت مقدار بارش در حوضه رودخانه های غرب و جنوب غرب کشور بین 75 تا 100 میلی متر برآورد می گردد.

سازمان هواشناسی همچنین بیان کرد که روز آدینه نهم فروردین ماه با بروز رسانی تغییرات سامانه، اطلاعات لازم با دقت بیشتر به آگاهی هموطنان و مسئولان خواهد رسید.

علمی**1883**1535

منبع: ایرنا

به "سازمان ها سامانه بارشی شنبه آینده را مدیریت نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سازمان ها سامانه بارشی شنبه آینده را مدیریت نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید