ساعت هوشمند وان پلاس واچ احتمالا 3 فروردین رونمایی می گردد

به گزارش وبلاگ فیسبوکی ها، با توجه به جدیدترین خبرهای منتشر شده پیرامون برنامه های وان پلاس برای عرضه محصولات جدیدش، به نظر می رسد این شرکت میخواهد در تاریخ 23 مارس سال جاری (3 فروردین 1400) از ساعت هوشمند خود با نام احتمالی وان پلاس واچ رونمایی کند.

ساعت هوشمند وان پلاس واچ احتمالا 3 فروردین رونمایی می گردد

وان پلاس را بیشتر به خاطر فعالیت آن در ساخت گوشی های هوشمند می شناسیم. اگرچه در این بخش هم عملکرد شرکت به خوبی شرکت های مطرح بازار نیست اما طی یکی دو سال اخیر به تعداد محصولات وان پلاس در بازار اضافه شده و بیشتر نام آن را سر زبان ها می شنویم. وان پلاس تا به این لحظه در ساخت ساعت های هوشمند فعالیت نداشته اما مدت زمان بسیار زیادی است که می شنویم شرکت مشغول ساخت یک ساعت هوشمند است که بنا به دلایلی متأسفانه تا به این لحظه شاهد رونمایی از آن نبودیم.

ابتدا قرار بود سال گذشته و همراه با وان پلاس 8T، شاهد رونمایی از این ساعت هوشمند باشیم که این اتفاق رخ نداد و پیت لا، مدیرعامل شرکت خاطرنشان کرد رونمایی از این گجت، اوایل سال 2021 رخ خواهد داد. حال با توجه به پستی که شعبه هندوستان شرکت در صفحه رسمی خود در توییتر منتشر نموده، گویا به زودی باید شاهد رونمایی از ساعت هوشمند وان پلاس واچ باشیم. البته در رابطه با نام و تاریخ دقیق رونمایی نکاتی هم وجود دارد که باید به آن اشاره کنیم.

مضمون پست توییتری وان پلاس این بوده که کاربران تمایل داشتند وان پلاس ساعت هوشمندی را راهی بازار کند و این موضوع را در یک ویدیوی کوتاه شامل درخواست های متعدد مردم به نمایش گذاشت و اشاره نمود این اتفاق هم به زودی خواهد افتاد. البته این توییت اکنون در دسترس نیست منتها اگر قرار باشد این اتفاق به زودی رخ دهد، تنها تاریخی که می تواند منطقی باشد، 23 مارس سال جاری (3 فروردین 1400) خواهد بود چرا که پرچم داران سری وان پلاس 9 هم در این تاریخ رونمایی می شوند.

وان پلاس در انجمن رسمی خود هم به این نکته اشاره نمود که محصول جدیدی که به جمع گجت های کنونی شرکت اضافه می شود، مختص سلامتی بوده و حتی شرایط کاربران را هنگام خواب هم پایش می نماید. این یعنی قطعا یک ساعت هوشمند در راه است و به قابلیت های سلامتی متعددی نظیر پایش شرایط خواب مجهز خواهد شد که غافلگیرکننده هم نیست چون اکنون تقریب تمام ساعت های هوشمند مطرح بازار به این قابلیت مجهز هستند.

نکته دوم به نام این ساعت برمی شود. از زمانی که اولین شایعه پیرامون این محصول منتشر شده تا به این لحظه، از این ساعت به عنوان وان پلاس واچ یاد می شد و در هیچ خبرگزاری دیگری ندیدیم یا از زبان هیچ افشاگری نشنیدیم که شرکت چینی نام خاصی را برای این ساعت در نظر گرفته باشد. به همین خاطر این احتمال وجود دارد که نام این ساعت هنگام رونمایی، از وان پلاس واچ به چیز دیگری تغییر کند.

اگرچه خبر عرضه این ساعت مدت هاست منتشر می شده اما اطلاعات زیادی از بابت مشخصات فنی دقیق، قیمت و قابلیت های نرم افزاری آن در اختیار نداریم و باید منتظر ماند و دید طی ده روز آینده چه اتفاقاتی رخ خواهد داد.

  • 2021 می تواند بهترین سال برای هواداران ساعت های هوشمند سامسونگ باشد

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ

به "ساعت هوشمند وان پلاس واچ احتمالا 3 فروردین رونمایی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساعت هوشمند وان پلاس واچ احتمالا 3 فروردین رونمایی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید