موبایل، تبلت و گجت ها

6 نکته طلایی تنظیم خواب بعد از تعطیلات

یکی از مسائل رایجی که بیشتر افراد بعد از تعطیلات با آن روبرو می شوند، این است که الگو خواب آن ها به هم می ریزد؛ بخصوص در دید و بازدیدها، مهمانی ها و سفر رفتن در ایام عید باعث می گردد بیشتر ما تا نصف شب بیدار باشیم و سبک زندگی مان تغییر کند. همین موضوع باعث...

13 فروردین 1403

جایگزین نوکیا رخ نشان داد

چند وقتی است که زیاد از خداحافظی نوکیا می شنویم و اچ ام دی برندی است که قرار است جای این غول قدیمی تلفن همراه را در بازار پر کند.

24 بهمن 1402

شیائومی آیفون را شرمسار می نماید!

گجت نیوز نوشت: گفته می گردد شیائومی 13 اولترا - Xiaomi 13 Ultra به لطف یک چیپ تازه، روی شارژ 1 درصد تا 60 دقیقه کار می نماید.

28 فروردین 1402

هوش مصنوعی از روی صدایتان می فهمد سرما خورده اید!

دیجیاتو نوشت: محققان در مطالعه ای توانسته اند با استفاده از هوش مصنوعی از پشت تلفن تشخیص دهند که چه کسانی سرما خورده اند.

22 فروردین 1402

استفاده انحصاری سامسونگ از تراشه اسنپدراگون در گلکسی S24

ظاهراً تا سال 2025 خبری از تراشه پرچمدار نو اگزینوس نخواهد بود.

8 بهمن 1401

اعلام جزییات تازه درباره طرح کالابرگ الکترونیک، قیمت اقلام خوراکی را ببینید

خانوارهایی که یارانه دریافت می نمایند، می توانند برای مشاهده اندازه اعتبار و اقلام کالایی مصوب با تلفن همراه سرپرست خانوار، کد دستوری #28 788 را شماره گیری نمایند و یا مراجعه به درگاه اینترنتی shoma.sfara.ir از اندازه اعتبار خود آگاه شوند.

4 بهمن 1401

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از طرح هوش مصنوعی سامسونگ تا قطار فوق سریع چین

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

10 دی 1401

گوگل کروم به روز رسانی شد ، افزونه حسگر اثر انگشت به اندروید و مک افزوده شد

شرکت گوگل از به روز رسانی نو خود برای برنامه محبوب کروم رونمایی نموده است. برنامه ای که می تواند برای کاربران جالب توجه باشد.

7 دی 1401

چگونه عمر باتری گوشی آیفون را بالا ببریم؟

نگه داشتن آیفون در حالت کم مصرف می تواند شارژ باتری شما را تا دو روز ذخیره نگه دارد.

6 آبان 1401

اتصال 59 روستای فارس به شبکه ملی اطلاعات

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات فارس از احداث و ارتقای 35 سایت روستایی تازه و اتصال 59 روستای دیگر استان به شبکه ملی اطلاعات و اینترنت پرسرعت با اعتبار 450 میلیارد ریال در شش ماهه سال جاری اطلاع داد.

17 مهر 1401

5 ویژگی که از نسل تازه آیپد پرو انتظار داریم

بر اساس شایعات و گزارش های منتشر شده، اپل قصد دارد ماه آینده میلادی از نسل تازه مدل های آیپد پرو رونمایی کند. برای یادآوری باید بگوییم که حدو دو سال از معرفی آخرین نسل آیپد پرو می گذرد و قرار است نسل بعدی با ویژگی های مجذوب کننده تری راهی بازار شوند. اپل...

3 مهر 1401

سوءاستفاده از اطلاعات بچه ها برای اینستاگرام جریمه کلان تراشید

به گزارش خبرنگاران به نقل از رویترز، البته سخنگوی متا (شرکت مادر اینستاگرام) اظهار داشت شبکه اجتماعی خواستار تجدیدنظر در این جریمه است.

18 شهریور 1401

در سفر با این اپلیکیشن ها مترجم خصوصی دارید!

اپلیکیشن های مترجم تقریبا نزدیک به یک دهه است که کار را برای همه راحت نموده اند. اگر تا به حال به کشورهای دیگر سفر نموده باشید و تسلط شما به زبان کشور مقصد کم باشد، بدون شک اولین راهی که برای خلاصی از ترجمه و انجام مکالمه راحت به ذهنتان رسیده استفاده از...

11 شهریور 1401

از فراوری نوشدارو از زهر افعی قفقازی تا افزایش کشت گندم در البرز

می توانید مهمترین اخبار امروز البرز را در این خبر از نظر بگذرانید و از وقایع آن اطلاع پیدا کنید.

26 مرداد 1401

جزئیات تازه از طرح مدیریت هوشمند یارانه آرد

مشاور وزیر اقتصاد با اشاره به جزئیات همکاری 4 وزارتخانه در طرح مدیریت هوشمند یارانه آرد (مهیا) گفت: مجوز نانوایی در تهران تا 5میلیارد تومان معامله می شد.

18 مرداد 1401

توسعه افسردگی در بین جوانان به خاطر استفاده از تلفن همراه

این روزها به لطف پیشرفت تکنولوژی، افراد در سنین مختلف بیشتر وقت خود را با تلفن های همراهشان می گذرانند، این در حالی است که نتایج تحقیقات از دانشگاه هامبورگ، حاکی از این است که جوانان پس از معاشرت حضوری با دوستان احساس شادی بیشتری دارند.

16 مرداد 1401

دره قاهان ییلاقی در دل کویر

آشنایی با تنگه قاهانتنگه قاهان یکی از جاذبه های دیدنی استان قم می باشد که در دل کویر سر برآورده و با چشمه های متعدد، زیست بوم گیاهی متنوع و سرسبز و رودهای خروشان خود شادابی و طراوت خاصی به منطقه بخشیده است. تنگه قاهان دارای طولی به مقدار 30 کیلومتر است...

14 مرداد 1401

افشای تصاویر گوشی پرچمدار ایسوس Zenfone 9

ایسوس یکی از معدود شرکت هایی است که گوشی های اندرویدی جمع و جور رده بالا فراوری می نماید. آخرین گوشی منتشر شده با این مشخصات، Asus Zenfone 8 بود که در اوایل سال 2021 عرضه شد.

6 مرداد 1401

آموزش ساخت اپل آیدی رایگان بدون احتیاج به شماره تلفن

در این مطلب با موضوع آموزش ساخت اپل آیدی بدون شماره تلفن شما را با روش ساخت اپل آیدی با استفاده از کامپیوتر و نرم افزار آیتونز (iTunes) آشنا می کنیم که رایگان است و از آن مهم تر، به شماره موبایل خارجی یا مجازی هم نیازی ندارد.

30 تیر 1401

نقاط زشت خانه خود را سه سوته بپوشانید

پوشاندن گوشه های زشت خانه موجب زیباتر شدن دکوراسیون داخلی و در عین حال نظم بخشیدن به خانه می گردد.

29 تیر 1401
تعداد: (109)