سرقت پیچ ها دلیل سقوط دکل مخابراتی در زاهدان

به گزارش وبلاگ فیسبوکی ها، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات سیستان و بلوچستان گفت: سرقت پیچ ها و وزش باد دلیل اصلی سقوط دکل مخابراتی در خیابان پهلوانی زاهدان بوده است.

سرقت پیچ ها دلیل سقوط دکل مخابراتی در زاهدان

به گزارش مهر، نیک محمد بلوچزهی گفت: این دکل مخابراتی به وسیله پیمانکار شرکت ایرانسل در چند روز گذشته در خیابان پهلوانی زاهدان نصب شده بود و پیمانکار در حال تهیه فنس بوده که متأسفانه یک نفر با سرقت پیچ های دکل و بعلاوه وزش باد باعث سقوط آن می گردد.

وی ادامه داد: در همان لحظات نخست سقوط دکل مخابراتی با مدیر شرکت مربوطه در سیستان و بلوچستان تماس گرفته شد تا اقدامات لازم در این زمینه انجام گردد.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات سیستان و بلوچستان گفت: نماینده شرکت ایرانسل در استان با معاون عمرانی فرماندار زاهدان در رابطه با سقوط دکل مخابراتی این شرکت نشست تخصصی برگزار نموده است.

وی توضیح داد: درصدد بودیم تا در همان لحظات نخست که دکل بر روی منزل مسکونی سقوط نموده را جمع آوری کنیم، اما صاحب این منزل مسکونی اجازه چنین کاری را نداده است.

بلوچزهی اضافه نمود: نماینده شرکت متعهد شده که تمام هزینه تعمیرات این منزل مسکونی را که دکل بر روی آن سقوط نموده است را پرداخت کند.

منبع: فرارو

به "سرقت پیچ ها دلیل سقوط دکل مخابراتی در زاهدان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرقت پیچ ها دلیل سقوط دکل مخابراتی در زاهدان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید