مشاور امنیت ملی کاخ سفید: جامعه اطلاعاتی آمریکا نتوانست جدی بودن کرونا را پیش بینی کند

به گزارش وبلاگ فیسبوکی ها، رابرت اوبرایان می گوید جامعه اطلاعاتی آمریکا در ماه ژانویه نتوانست پیش بینی کند که همه گیری کرونا تا چه حد جدی است.

مشاور امنیت ملی کاخ سفید: جامعه اطلاعاتی آمریکا نتوانست جدی بودن کرونا را پیش بینی کند

به گزارش گروه بین الملل وبلاگ فیسبوکی ها، رابرت اوبرایان، مشاور امنیت ملی کاخ سفید در یک مصاحبه گفته است است که نهادهای اطلاعاتی آمریکا در گزارش دهی درباره میزان جدی بودن همه گیری ویروس کرونا ناکام بوده اند.

به نوشته روزنامه آمریکایی واشنگتن تایمز، او تصریح نموده که این نهادها در اواخر ماه ژانویه نتوانسته اند جدیت این بیماری را پیش بینی نمایند.

بنابراین گزارش، جامعه اطلاعاتی آمریکا اولین گزارش خود را در تاریخ 23 ژانویه به دونالد ترامپ ارائه کرد و در تاریخ 28 همین ماه نیز در گزارش خود که در کاخ سفید ارائه شد اظهار داشتند که این بیماری چیزی شبیه به آنفلوانزا است و به جدیت بیماری سارس نیست.

اظهارات مشاور امنیت ملی ترامپ در حالی مطرح می گردد که ترامپ به جدی نگرفتن گزارش های نهادهای اطلاعاتی در مورد بیماری کرونا متهم است.

آمریکا در حال حاضر در مواجهه با بیماری کرونا بیش از 110 هزار تلفات داده است و عملکرد دولت ترامپ در مواجهه با آن نقدها گسترده ای را در محافل مختلف در داخل و خارج از آمریکا برانگیخته است.

آنتونی فائوچی، مشاور دولت ترامپ روز سه شنبه توضیح داد که آمریکا همچنان با انتها کابوس کرونا فاصله دارد.

منبع: خبرگزاری فارس

به "مشاور امنیت ملی کاخ سفید: جامعه اطلاعاتی آمریکا نتوانست جدی بودن کرونا را پیش بینی کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشاور امنیت ملی کاخ سفید: جامعه اطلاعاتی آمریکا نتوانست جدی بودن کرونا را پیش بینی کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید