ماسک در آمریکا هم بحران شد؛ درخواست کاخ سفید از مردم

به گزارش وبلاگ فیسبوکی ها، فارس نوشت: در حالی که شهروندان آمریکایی از بیم ویروس کرونا با هجوم به فروشگاه های این کشور در پی خرید ماسک هستند، مقامات وزارت بهداشت ایالات متحده تاکید دارند که افراد سالم برای محافظت از خود در برابر کرونا، نیازی به ماسک ندارند.

ماسک در آمریکا هم بحران شد؛ درخواست کاخ سفید از مردم

به دنبال مرگ دومین آمریکایی به دلیل ابتلا به ویروس کرونا و ترس شهروندان این کشور و هجوم به فروشگاه ها برای خریدن ماسک، مقامات بهداشت این کشور مدام از شهروندان آمریکایی می خواهند از خرید ماسک جز موارد ضروری اجتناب ورزند.

به نوشته وبگاه استرایپس، یک مقام وزارت بهداشت آمریکا دوشنبه شب به وقت تهران در گفت و گو با شبکه خبری فاکس نیوز بر لزوم عدم خروج از خانه برای خرید ماسک اشاره نمود و اضافه نمود که خرید ماسک کمکی در این مسئله نمی کند.

این مقام وزارت بهداشت آمریکا با اشاره انواع ماسک های موجود در بازار گفت که تنها آن گروه از افراد باید ماسک بر صورت بزنند که بیمارند و سرفه یا عطسه می نمایند. مایک پنس معاون رئیس جمهور آمریکا نیز با اشاره به این موضوع گفته است که لزومی ندارد مردم با برای خرید ماسک از منازل خود خارج شوند.

مایکل رایان از مقامات بخش فوریت های پزشکی آمریکا نیز نگرانی خود را از عدم تجهیز کامل کارمندان بخش درمان و بهداشت این کشور در بحبوحه شیوع ویروس کرونا اطلاع داد.

آمریکا روز یکشنبه گفت که تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در این کشور به بیش از 80 نفر افزایش یافته است. نگرانی ها در آمریکا درباره عملکرد دولت دونالد ترامپ در قبال شیوع ویروس کرونا بالا گرفته و حتی فرماندار ایالت واشنگتن به دلیل خطر شیوع ویروس کرونا شرایط اضطراری اعلام نموده است.

310 310

منبع: خبرآنلاین

به "ماسک در آمریکا هم بحران شد؛ درخواست کاخ سفید از مردم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماسک در آمریکا هم بحران شد؛ درخواست کاخ سفید از مردم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید