معرفی هتل 4 ستاره گرند هرمیتاژ در رم

به گزارش وبلاگ فیسبوکی ها، هتل گرند هرمیتاژ رم Grand Hotel Hermitage

هتلی 4 ستاره در شهر رم ایتالیا است که 30 سال سابقه در پذیرایی از مهمانان دارد. هتل گرند هرمیتاژ رم Grand Hotel Hermitage در یک ناحیه پاریولی بسیار دلربا واقع شده و از پشت بام آن گنبد سنت پیتر قابل رویت است. در متن زیر به تفصیل خصوصیاتی همچون خدمات رفاهی، تفریحی، موقعیت و فاصله آن تا دیدنی های رم را بیان می کنیم. در ادامه مطلب، با ما در خبرنگاران همراه باشید تا خصوصیات هتل گرند هرمیتاژ رم را مرور کنیم.

معرفی هتل 4 ستاره گرند هرمیتاژ در رم

خدمات رفاهی هتل گرند هرمیتاژ رم

کارکنان هتل به زبان ایتالیایی و انگلیسی صحبت می نمایند. از نظر اینترنت باید گفت که در تمام اتاق ها و فضای عمومی اینترنت وای فای رایگان در دسترستان است. پارکینگ رایگان در خود هتل وجود دارد پس اگر ماشین کرایه نموده اید نگران جای پارک در نزدیکی هتل نباشید.

با این حال جدای از ماشین، امکان کرایه دوچرخه هم دارید، ضمناً خدمات تاکسی رایگان در اختیار شما مهمانان قرار می گیرد. ترانسفر فرودگاهی با پرداخت هزینه اضافه برایتان فراهم می گردد.

ورود به هتل گرند هرمیتاژ رم ، از ساعت 2 بعد از ظهر به بعد می باشد و برای خروج، حتما باید تا ساعت 12 ظهر، اتاق خود را تحویل دهید. میز پذیرش شبانه روزی، ورود و خروج سریع، انبار چمدان، میز راهنمای گردشگری و تبدیل ارز از خدمات پذیرشی هتل می باشد.

ورود حیوانات خانگی به این هتل ممنوع است در حالی که وجود آسانسور، نگهبانی، نظافت روزانه اتاق ها در دسترس شما خواهد بود. اگر احتیاج به شستشوی لباس یا اتو دارید، آن را به کارکنان هتل بسپارید. یک کافی نت هم برای مهمانانی که احتیاج به استفاده از کامپیوتر دارند، در هتل قرار داده شده است.

خدمات فکس و فتوکپی و فضاهایی برای دیدار و اتاق های جلسات اداری برای شما مهمان عزیزی که سفر کاری به رم دارید، با پرداخت هزینه جداگانه مهیا می گردد. بلیط جاذبه های معروف شهر رم را از میز پذیرش تهیه کنید. تهویه مطبوع، روزنامه، باربر، خدمات اتاق و نگهداری از بچه ها از دیگر امکانات هتل می باشد.

امکانات تفریحی هتل گرند هرمیتاژ رم

در باغ هتل می توانید از هوای مطبوع لذت برده و مطالعه کنید، یا برای گردش در شهر دوچرخه کرایه کنید. مرکز ورزشی رم، فورو ایتالیکو Foro Italico، با امکانات تنیس، شنا و راگبی، و همچنین ورزشگاه المپیک، در 6 کیلومتری هتل واقع شده است.

رستوران هتل:

صبحانه و قهوه روزانه در بوفه از ساعت 7 صبح تا 11 سرو می گردد و شامل ژامبون، پنیر، غلات، تخم مرغ، میوه تازه و شیرینی می باشد.

امکانات اتاق های هتل

116 اتاق هتل دارای امکاناتی مانند میز کار، تلویزیون، صندوق امانات، کفپوش فرش شده، تلفن و خدمات بیدار کردن مهمان است و فضایی برای افراد غیر سیگاری در اتاق ها در نظر گرفته شده است. وان حمام و دوش، سشوار و وسایل بهداشتی- آرایشی رایگان در حمام گذاشته شده و برخی از اتاق ها دارای تراس است.

برای رزرو اتاق و یا دیدن عکس های بیشتر از هتل گرند هرمیتاژ رم ، می توانید سری به قسمت رزرو هتل در سایت وبلاگ فیسبوکی ها بزنید.

انواع اتاق های هتل گرند هرمیتاژ رم

  • دابل: 18 مترمربع مساحت و یک تخت دو نفره به همراه نمایی از شهر دارد.
  • تریپل: 23 مترمربع مساحت و سه تخت یک نفره به همراه نمایی از شهر دارد.
  • سینگل: 14 مترمربع مساحت و یک تخت یک نفره و یک تخت دو نفره به همراه نمایی از شهر دارد.

فاصله تا جاذبه های معروف شهر رم

  • ایستگاه متروی زیزمینی فلامینیو- پیازا دل پوپولو: 2.2 کیلومتر است که می توانید با تاکسی 11 دقیقه ای به آنجا برسید. طی کردن این راستا پیاده 35 دقیقه طول می کشد.
  • ایستگاه مترو اسپاگنا: 2.6 کیلومتر است که می توانید با تاکسی 15 دقیقه ای به آنجا برسید. طی کردن این راستا پیاده 15 دقیقه طول می کشد.
  • پیازا دی اسپانیا: 2.7 کیلومتر است که با ماشین تقریبا 20 دقیقه راه خواهد بود. سوار اتوبوس شماره 53 شوید، که طی این راستا 30 دقیقه طول می کشد.
  • موزه های واتیکان: 3.8 کیلومتر است که با ماشین تقریبا 16 دقیقه راه خواهد بود. ابتدای سوار مترو شده و در بین راه باید خط عوض کنید و سوار اتوبوس شماره 53 شوید، که طی این راستا 41 دقیقه طول می کشد.
  • قلعه سنت آنجلو: 3.5 کیلومتر است که با ماشین تقریبا 22 دقیقه راه خواهد بود. ابتدای سوار اتوبوس شماره 40 شده و در بین راه خط عوض کنید و سوار اتوبوس شماره 360 شوید، که طی این راستا 50 دقیقه طول می کشد.
  • باسیلیکای سنت پیتر: 4.1 کیلومتر است که با ماشین تقریبا 23 دقیقه راه خواهد بود. با قطار برقی شماره 19 در مدت 42 دقیقه به این کلیسا می رسید.
  • فواره های تروی: 3.2 کیلومتر است که با ماشین تقریبا 20 دقیقه راه خواهد بود. اگر بخواهید از هتل گرند هرمیتاژ رم تا آنجا با اتوبوس بروید، باید دو خط 63 و 360 را سوار شوید که طی این راستا 35 دقیقه طول می کشد.
  • کمپو دی فیوره: 4 کیلومتر است که با ماشین تقریبا 20 دقیقه راه خواهد بود. اگر بخواهید تا آنجا قدم بزنید بیشتر از یک ساعت در راه خواهید بود. با اتوبوس طی این راستا 40 دقیقه طول می کشد.
  • رومن فوروم: 4.1 کیلومتر است که با ماشین تقریبا 24 دقیقه راه خواهد بود. با اتوبوس شماره 51 و سپس 53، طی این راستا 50 دقیقه طول می کشد.
  • کلوسئوم: 4.4 کیلومتر است که با ماشین تقریبا 22 دقیقه راه خواهد بود. با مترو و سپس اتوبوس شماره 360، طی این راستا 31 دقیقه طول می کشد.
  • فرودگاه بین المللی سیامپیو- جی. بی. پاستین: 16.9 کیلومتر است که از فرودگاه با تاکسی 32 دقیقه تا هتل در راه خواهید بود.
  • فرودگاه لئوناردو داوینچی: 23.5 کیلومتر است که از فرودگاه با تاکسی 40 دقیقه تا هتل در راه خواهید بود.

موقعیت هتل گرند هرمیتاژ رم

می توانید موقعیت مکانی هتل را در نقشه گوگل زیر ببینید و برای خود نشانه گذاری کنید.

آدرس هتل:

ایتالیا، 00197 رم آر ام، 18- 12، آی ایجنیو واجنا

ia Eugenio Vajna, 12-18, 00197 Roma RM, Italy

منبع: booking.com

منبع: الی گشت

به "معرفی هتل 4 ستاره گرند هرمیتاژ در رم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی هتل 4 ستاره گرند هرمیتاژ در رم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید