نشست زندگی و تجربه دانشگاهی برگزار می گردد

به گزارش وبلاگ فیسبوکی ها، سلسله نشست هایی با دانشگاهیان با عنوان زندگی و تجربه دانشگاهی، برای دانشجویان، اساتید و افراد علاقه مند درباره موضوعات مهم برای وضع بشر امروز چهارشنبه 24 فروردین برگزار می گردد.

نشست زندگی و تجربه دانشگاهی برگزار می گردد

به گزارش گروه فرهنگی وبلاگ فیسبوکی ها، سلسله نشست هایی با دانشگاهیان با عنوان زندگی و تجربه دانشگاهی، برای دانشجویان، اساتید و افراد علاقه مند در خصوص موضوعات مهم برای وضع بشر به وسیله دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه خوارزمی برگزار می گردد.

فرهنگ رجایی، استاد دانشگاه کارلتون کانادا که نزدیک به نیم سده از عمر خویش را در آموزش و پژوهش در دانشگاه های ایران و در دیگر کشور های جهان به سر برده است، میر مجلس بوده و امیدوار است با دعوت از اساتید با تجربه ایرانی و خارجی، گنجینه معرفتی و تجربی آن ها معرکه آرایی برای تشویق همپرسه و تبادل نظر ایجاد نماید.

مهمان اولین سلسله نشست های فرهنگ رجایی این است که به موضوع دانشگاه به عنوان یک متغیر مهم در زندگی بشری می پردازد. پرسش اصلی اولیه سلسله نشست ها بدین قرار است: به راستی دانشگاه یعنی چه؟ این پرسش در زمانه ای که تصور غالب این است که دانشگاه محل آموزش است، اساسی و مهم است.

نشست اول 18 اسفندماه سال گذشته با عنوان انگاره دانشگاه برگزار گردید. نشست دوم 24 فروردین ماه درباره نقش دانشگاه و نشست سوم 21 اردیبهشت ماه در خصوص سابقه تاریخی دانشگاه و نشست چهارم 18 خردادماه برگزار می گردد.

این نشست 24 فروردین از ساعت 20:30 تا 22 به وسیله وبینار برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "نشست زندگی و تجربه دانشگاهی برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نشست زندگی و تجربه دانشگاهی برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید