نقشه برداری و هواشناسی با جت عمودپرواز توسعه می یابد

به گزارش وبلاگ فیسبوکی ها، یک شرکت دانش بنیان نوع دو در حال توسعه گونه های متنوعی از هواپیما های الکتریکی و هیبرید الکتریکی غیرنظامی نوین و مبتکرانه، با قابلیت فرود و برخاست عمودی است.

نقشه برداری و هواشناسی با جت عمودپرواز توسعه می یابد

به گزارش گروه دانشگاه وبلاگ فیسبوکی ها، یک شرکت دانش بنیان نوع دو در حال توسعه گونه های متنوعی از هواپیما های الکتریکی و هیبرید الکتریکی غیرنظامی نوین و مبتکرانه، با قابلیت فرود و برخاست عمودی است.

محصولات این شرکت امکان حمل ونقل و سفر هوایی نقطه به نقطه را در مسافت های نسبتا طولانی فراهم می نمایند.

فلسفه وجودی این شرکت، کاهش هزینه ها و افزایش کیفیت خدمات هوایی به وسیله طراحی، ساخت و فراوری هواپیما با تمرکز بر پیشران های الکتریکی و قابلیت عمودپرواز است.

این محصولات می توانند در مواردی ازجمله اورژانس، جستجو و نجات، مدیریت بحران و عملیات سریع که شامل برآورد اولیه خسارت ها در جهت مدیریت بحران و در مرحله بعدی، امداد و آذوقه رسانی است، مورد استفاده قرار بگیرد.

پایش و نظارت های خطوط انتقال انرژی مانند خطوط انتقال نفت و گاز، خطوط انتقال برق و..؛ و حمل ونقل کالا به وسیله پست دولتی یا خصوصی، صنعت ساختمان و معادن جهت برآورد حجم عملیات خاکی، ازجمله موارد استفاده از این هواپیما است.

این جت عمودپرواز، برای نقشه برداری و در بحث عمومی در مقیاس های کلان مانند نقشه های مورد احتیاج سازمان هایی از قبیل شهرداری، آبخیزداری، جنگل بانی، جهاد کشاورزی و مرزبانی، کاربرد های بسیاری دارد.

بعلاوه از این هواپیما در هواشناسی و به طور تعیین، دریافت نمونه تعیینی از هوا برای آنالیز آلودگی آن در یک منطقه تعیین و یا بارورسازی ابر ها و کاربرد هایی از قبیل استفاده از این نوع پهپاد ها در جنگل بانی، مرزبانی استفاده می گردد.

این پروژه که تماما بومی سازی شده، برای 40 نفر به صورت مستقیم اشتغال زایی نموده است.

شرکت پروازافراز هواصنعت به عنوان شرکت دانش بنیان نوع دو اقدام به فراوری این محصول در قالب طرح هواپیمای جت عمودپرواز استرلینگ نموده است. معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با اعطای تسهیلات، زمینه های توسعه این طرح کلان ملی فناوری را فراهم آورده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "نقشه برداری و هواشناسی با جت عمودپرواز توسعه می یابد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نقشه برداری و هواشناسی با جت عمودپرواز توسعه می یابد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید