هواوی احتمالا به زودی ساخت تراشه های پایین رده را شروع می نماید

به گزارش وبلاگ فیسبوکی ها، هواوی از معدود شرکت های فراوریکننده گوشی های هوشمند است که تراشه هم فراوری می نماید؛ این وظیفه بر دوش بازوی تراشه سازی هواوی موسوم به HiSilicon است که سالانه میلیون ها تراشه می سازد. حالا این شرکت چینی میخواهد برای تعداد بیشتری از گوشی های خود از تراشه های اختصاصی بهره ببرد.

هواوی احتمالا به زودی ساخت تراشه های پایین رده را شروع می نماید

به گزارش DigiTimes، هواوی میخواهد تا نیمه دوم امسال، آمار گوشی های مبتنی بر تراشه های خود را به 60 درصد برساند. گفتنی است که در نیمه اول سال 2019 این آمار 45 درصد بود و در نیمه دوم 2018 تنها 40 درصد گوشی های هواوی مبتنی بر تراشه های اختصاصی این شرکت بودند.

در حال حاضر، تقریبا تمام گوشی های رده بالا و میان رده هواوی از تراشه های این شرکت بهره می برند و این یعنی برای دستیابی به این هدف، این شرکت چینی باید تمرکز خود را به گوشی های پایین رده معطوف کند. در حال حاضر گوشی های ارزان قیمت این شرکت از تراشه های ساخت شرکت های کوالکام و مدیاتک استفاده می نمایند.

هنوز معلوم نیست که آیا هواوی برای این گوشی ها تراشه های پایین رده فراوری خواهد نمود یا اینکه صرفا به تراشه های میان رده قدیمی مانند کایرین 659 بسنده می نماید. اما احتمالا این شرکت برای افزایش توانایی های گوشی های پایین رده خود، به ساخت تراشه های پایین رده توانا روی می آورد.

منبع: Android Authority

منبع: دیجیکالا مگ

به "هواوی احتمالا به زودی ساخت تراشه های پایین رده را شروع می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هواوی احتمالا به زودی ساخت تراشه های پایین رده را شروع می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید