پیگیری اصلاح قانون مالیات در منطقه ها آزاد

به گزارش وبلاگ فیسبوکی ها، پیگیری اصلاح قانون مالیات در منطقه ها آزادبه گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز کیش، حجت الله عبدالملکی گفت: منطقه ها آزاد کشور در سال های گذشته کارکرد های مثبت و منفی متفاوتی داشته اند و بعضی از اشکالات موجود در منطقه ها آزاد کشور باید رفع گردد.

پیگیری اصلاح قانون مالیات در منطقه ها آزاد

وی اضافه کرد: بعضی از این اشکالات مربوط به خود منطقه ها آزاد است و در همان منطقه ها حل خواهد شد و بعضی از اشکلات ملی مثل مالیات و ورود خودرو را تا رسیدن به نتیجه نهایی، پیگیری می کنیم.

عبدالملکی حل کردن مسائل مربوط به سرمایه گذاران را از اولویت های دبیرخانه شورایعالی منطقه ها آزاد برشمرد و گفت: چهار کمیته ارزی، مالیاتی، گمرکی و اداری و اجرایی تشکیل شده است تا مسائل سرمایه گذاران منطقه ها آزاد پیگیری و حل گردد.

دبیر شورایعالی منطقه ها آزاد با اشاره به ضوابط دست و پاگیر در منطقه ها آزاد کشور گفت: بعضی از این ضوابط، بدون پشتوانه قانونی ایجاد شده و این ضوابط دست و پاگیر حذف خواهند شد.

عبدالملکی بر جذب سرمایه گذار خارجی، برنامه ریزی در راستای برنامه هفتم توسعه و حل مشکل مسکن کارکنان منطقه ها آزاد کشور تاکید نمود و گفت: برای ساخت مسکن کارکنان، زمین با قیمت مناسب در اختیار سرمایه گذاران قرار داده خواهد شد تا برای کارکنان خود مسکن مناسب تهیه نمایند.

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به مسائل موجود در منطقه آزاد کیش گفت: این مسائل در طول سال های گذشته ایجاد شده و حل این مسائل در کوتاه مدت سخت است.

مهدی کشاورز بر تعریف دقیق ماموریت های منطقه ها آزاد، الگو گرفتن از تجربه های پیروز جهان، توسعه متوازن و ثبات مدیریتی در منطقه ها آزاد کشور تاکید نمود.

بعضی از سرمایه گذاران و فعالان مالی کیش هم مسائل و دغدغه های خود را مطرح کردند.

منبع: گردشبان

به "پیگیری اصلاح قانون مالیات در منطقه ها آزاد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیگیری اصلاح قانون مالیات در منطقه ها آزاد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید